Овог: Сэр-Од
Нэр: Одцэцэг
Эрдмийн зэрэг, цол: Магистр
Албан тушаал: СШУТ-ийн багш
Цахим шуудан: odtsetseg@stda.edu.mn
Өрөө: II байр 406
Утас: 99375271
МЭРГЭЖИЛ: Математикийн багш
Төгссөн сургууль:
- Бакалавр МУБИС, Монгол улс, 2001 он
- Магистр МУБИС, Монгол улс, 2003 он
- 2010 оноос ШУТИС-ийн ДаТС-д математикийн багш
- 2003-2010 онд Дархан Дээд сургуульд Техникийн математикийн багш
- 2001-2002 онд Дархан Дээд сургуульд математикийн багш
- Математик-I
- Математик-II
- Математик тооцооллын үндэс
- Магадлалын онол-математик статистик
- Ердийн дифференциал тэгшитгэл
- Тухайн уламжлалт дифференциал тэгшитгэл
- Дискрет математик
- Тооцон бодох математик
Судалгааны ажлын чиглэл: Тодорхой интегралыг зайн сургалтын аргаар эзэмшүүлэх нь
ГИШҮҮНЧЛЭЛ:
- Монголын математикийн нийгэмлэгийн гишүүн
- “Пектусан” нийгэмлэгийн гишүүн
Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд
- Математик 1 хичээлийн томъёо тодорхойлолт гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, -4х.х
- Математик 2 хичээлийн томъёо тодорхойлолт гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2008.-5х.х
- Математик-2 хичээлийн бие даах ажлын гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2008.-4,5х.х
- Математик-2 хичээлийн лекцийн гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2008.-4,5х.х
- Математик-3 хичээлийн лекцийн гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2009.-4х.х
- Математикийн томъёо тодорхойлолт гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2009.-12х.х
- Хэрэглээний математик хичээлийн гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2009.-15х.х
- Математик 1 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага
/Дархан-Уул аймаг, 2010.-3х.х
- Математик 2 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага
/Дархан-Уул аймаг, 2010.-3х.х
- “Derive 5 программ ашиглан бодлого бодох аргачлал” гарын авлага
/Дархан-Уул аймаг, 2013.-5,5х.х, ISBN дугаар: 978-99973-888-9-6
- Математик-1 хичээлийн тестийн эмхэтгэл: Гарын авлага / Ред.Д.Цэдэнбаяр. Дархан.:Мөнхийн үсэг 2013.-94х.-ISBN978-99973-888-0-3
- Математик-1 хичээлийн гарын авлага: Гарын авлага / Д.Анхтуяа, С.Уранчимэг, Б.Амарзаяа ба бус.; Ред.Б.Ууганбаяр.-УБ.: ШУТИС, 2018.-150х.-(Хоёрдугаар эрэмбийн гадаргуун онол)
- Математикийн хичээлээр амжилттай суралцахад оюутны бие даах ажлын нөлөө / Инженерийн чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын математик боловсролын зарим асуудлууд:Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2009.- Х.49-51
- ШУТИС-ийн багш нарын цалин урамшууллын өнөөгийн төлөв байдалд хийсэн судалгаа / ТДСургуулийн 65 жилийн ойд зориулсан ЭШОПБХурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан.,2010.- Х.35-37
- Инженерийн математик хичээлээр ОБДА-ын өнөөгийн байдал, түүнийг сайжруулах арга зам / У.Мөнхцэцэг, Г.Цэндмаа // Оюутны бие даах ажил бол их дээд сургуулийн сургалтын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2012.- Х.93-117.
- Оюутан цагийн ажил хийх боломжийн судалгаа / ДаТС-ийн Эрдэм шинжилгээний бичиг.-УБ., 2012.-№2. -Х.174-176.
- Инженерийн математик сургалтын зарим асуудлууд / У.Мөнхцэцэг, Г.Цэндмаа // Математик боловсрол өнөөгийн байдал, хөгжлийн чиг хандлага: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2012.- Х.78-86
- ОБДА-г хийж гүйцэтгэхэд нөлөөлөх хүчин зүйлс, түүнийг сайжруулах арга зам / Хүмүүнлэгийн ухааны асуудлууд: Э/ш-ний эмхэтгэл.-Дархан.,2013.- Х.84-91.
- Лекцийн хичээлийн үр дүнг ОБДА-аар сайжруулах боломж / Лекцийн хичээлийн технологийг боловсронгуй болгон үр дүнг дээшлүүлэх асуудал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2013.- Х.5-19.
- ОБДА-аар Математикийн хичээлийн үр дүнг сайжруулах нь / Сургалтын технологийн шинэчлэлд: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2013.- Х.25-27.
- Инженерийн математик сургалтанд оюутныг үнэлэх үйл ажиллагаанд хийсэн судалгаа /Ж.Төвшинтулга// Математик физикийн сургалтын арга зүй иноваци: Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2014.- Х.83-88
- Оюутны бие даалтыг оновчтой зохион байгуулах нь / Хэл, хэл орон судлалын асуудлууд: ОУЭ/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2014.- Х.180-182
- Оюутны бие даалтыг сайжруулах боломжийн судалгаа / Хэл, хэл орон судлалын асуудлууд: ОУЭ/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2014.- Х.177-178
- Оюутнуудын усны зөв зохистой хэрэглээнд хийсэн судалгаа / Н.Өлзиймааг // Ус чандмань эрдэнэ: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2015.- Х.106-110.
- ДаТС-д үзэж буй математикийн хичээлийн хөтөлбөрийг гадаадын сургуулиудын хөтөлбөрүүдтэй харьцуулсан судалгаа / П.Нямбаяр // CDIO-сургалтын дэвшилтэд аргыг нэвтрүүлэх боломж: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2015.- Х.97-102.
- Математикийн хичээлд оюутны үнэлгээнд хийсэн судалгаа / CDIO-сургалтын дэвшилтэд аргыг нэвтрүүлэх боломж: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2015.- Х.120-124.
- Инженерийн математик сургалтад matlab програмыг заах арга зүйн асуудалд / CDIO сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2016.- Х.130-134.
- Математик тооцооллын үндэс хичээлийн заах арга зүйд хийсэн судалгаа / Үр дүнд суурилсан боловсрол: Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2016.-Х.186-189.
- Оюутны бие даалтын ажлыг дээшлүүлэх арга зам / Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэд технологи нэвтрүүлэх асуудалд: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2017.- Х.250-253.
- Математик тооцооллын үндэс хичээлийн оюутны бие даалтын ажлын гүйцэтгэлд хийсэн судалгаа / Их сургуулийн сургалтад сургалтын идэвхтэй аргуудыг хэрэглэх нь: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2017.- Х.99-114.
- Цахим сургалтанд хийсэн судалгаа /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2018/11(02).-Х130-133.
- Инженерийн математик сургалтанд MOODLE системийг ашиглах нь / Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан., 2019.- Х140-144.
- Матlab програмыг заах арга зүйн асуудалд /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2019/11(03).-Х59-61.
- Цахим сургалтанд хийсэн судалгаа /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2020/12(04).-Х143-146.
- Оюутнуудын цахим хичээлийн сэтгэл ханамжийн судалгааны зарим үр дүн /Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж буй асуудлууд сэдэвт улсын эрдэм шинжилгээний VII хурлын цахим эмхэтгэлд.- Дархан., 2021/-Х84-91.
- Матlab програмын код ба командын хэрэглээнд хийсэн судалгаа /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2022/11(08).-Х80-86.
- Танхим цахим хосолсон сургалтын судалгаа /Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага улсын хэмжээний ЭШХурлын эмхэтгэлд-Дархан., 2022/-Х165-170