2024-12-05
Chicago 12, Melborne City, USA

ЭЛСЭЛТ ЧУХАЛ ХОЛБООС TEAMS заавар

Online registration Links OCCUPATIONS

Овог: Сэр-Од

Нэр: Одцэцэг

Эрдмийн зэрэг, цол: Магистр

Албан тушаал:  СШУТ-ийн багш

Цахим шуудан: odtsetseg@stda.edu.mn

Өрөө: II байр 406

Утас: 99375271

МЭРГЭЖИЛ:  Математикийн багш

Төгссөн сургууль:

  • Бакалавр МУБИС,  Монгол улс, 2001 он
  • Магистр МУБИС,  Монгол улс,  2003 он

  • 2010 оноос ШУТИС-ийн ДаТС-д математикийн багш
  • 2003-2010 онд Дархан Дээд сургуульд Техникийн математикийн багш
  • 2001-2002 онд Дархан Дээд сургуульд математикийн багш

  • Математик-I
  • Математик-II
  • Математик тооцооллын үндэс
  • Магадлалын онол-математик статистик
  • Ердийн дифференциал тэгшитгэл
  • Тухайн уламжлалт дифференциал тэгшитгэл
  • Дискрет математик
  • Тооцон бодох математик

Судалгааны ажлын чиглэл: Тодорхой интегралыг зайн сургалтын аргаар эзэмшүүлэх нь

ГИШҮҮНЧЛЭЛ:

  • Монголын математикийн нийгэмлэгийн гишүүн
  • “Пектусан” нийгэмлэгийн гишүүн

Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд

  1. Математик 1 хичээлийн томъёо тодорхойлолт гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, -4х.х
  2. Математик 2 хичээлийн томъёо тодорхойлолт гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2008.-5х.х
  3. Математик-2 хичээлийн бие даах ажлын гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2008.-4,5х.х
  4. Математик-2 хичээлийн лекцийн гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2008.-4,5х.х
  5. Математик-3 хичээлийн лекцийн гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2009.-4х.х
  6. Математикийн томъёо тодорхойлолт гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2009.-12х.х
  7. Хэрэглээний математик хичээлийн гарын авлага / Дархан-Уул аймаг, 2009.-15х.х
  8. Математик 1 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага

/Дархан-Уул аймаг, 2010.-3х.х

  1. Математик 2 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага

/Дархан-Уул аймаг, 2010.-3х.х

  1. “Derive 5 программ ашиглан бодлого бодох аргачлал” гарын авлага

/Дархан-Уул аймаг, 2013.-5,5х.х, ISBN дугаар:  978-99973-888-9-6

  1. Математик-1 хичээлийн тестийн эмхэтгэл: Гарын авлага / Ред.Д.Цэдэнбаяр. Дархан.:Мөнхийн үсэг 2013.-94х.-ISBN978-99973-888-0-3
  2. Математик-1 хичээлийн гарын авлага: Гарын авлага / Д.Анхтуяа, С.Уранчимэг, Б.Амарзаяа ба бус.; Ред.Б.Ууганбаяр.-УБ.: ШУТИС, 2018.-150х.-(Хоёрдугаар эрэмбийн гадаргуун онол)
  1. Математикийн хичээлээр амжилттай суралцахад оюутны бие даах ажлын нөлөө / Инженерийн чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын математик боловсролын зарим асуудлууд:Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2009.- Х.49-51
  2. ШУТИС-ийн багш нарын цалин урамшууллын өнөөгийн төлөв байдалд хийсэн судалгаа / ТДСургуулийн 65 жилийн ойд зориулсан ЭШОПБХурал: Э/ш-ний  бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан.,2010.- Х.35-37
  3. Инженерийн математик хичээлээр ОБДА-ын өнөөгийн байдал, түүнийг сайжруулах арга зам / У.Мөнхцэцэг, Г.Цэндмаа // Оюутны бие даах ажил бол их дээд сургуулийн сургалтын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2012.- Х.93-117.
  4. Оюутан цагийн ажил хийх боломжийн судалгаа / ДаТС-ийн Эрдэм шинжилгээний бичиг.-УБ., 2012.-№2. -Х.174-176.
  5. Инженерийн математик сургалтын зарим асуудлууд / У.Мөнхцэцэг, Г.Цэндмаа // Математик боловсрол өнөөгийн байдал, хөгжлийн чиг хандлага: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2012.- Х.78-86
  6. ОБДА-г хийж гүйцэтгэхэд нөлөөлөх хүчин зүйлс, түүнийг сайжруулах арга зам / Хүмүүнлэгийн ухааны асуудлууд: Э/ш-ний  эмхэтгэл.-Дархан.,2013.- Х.84-91.
  7. Лекцийн хичээлийн үр дүнг ОБДА-аар сайжруулах боломж / Лекцийн хичээлийн технологийг боловсронгуй болгон үр дүнг дээшлүүлэх асуудал: Э/ш-ний  бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2013.- Х.5-19.
  8. ОБДА-аар Математикийн хичээлийн үр дүнг сайжруулах нь / Сургалтын технологийн шинэчлэлд: Э/ш-ний  бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2013.- Х.25-27.
  9. Инженерийн математик сургалтанд оюутныг үнэлэх үйл ажиллагаанд хийсэн судалгаа /Ж.Төвшинтулга// Математик физикийн сургалтын арга зүй иноваци: Э/ш-ний  хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2014.- Х.83-88
  10. Оюутны бие даалтыг оновчтой зохион байгуулах нь / Хэл, хэл орон судлалын асуудлууд: ОУЭ/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2014.- Х.180-182
  11. Оюутны бие даалтыг сайжруулах боломжийн судалгаа / Хэл, хэл орон судлалын асуудлууд: ОУЭ/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2014.- Х.177-178
  12. Оюутнуудын усны зөв зохистой хэрэглээнд хийсэн судалгаа / Н.Өлзиймааг // Ус чандмань эрдэнэ: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2015.- Х.106-110.
  13. ДаТС-д үзэж буй математикийн хичээлийн хөтөлбөрийг гадаадын сургуулиудын хөтөлбөрүүдтэй харьцуулсан судалгаа / П.Нямбаяр // CDIO-сургалтын дэвшилтэд аргыг нэвтрүүлэх боломж: Э/ш-ний  бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2015.- Х.97-102.
  14. Математикийн хичээлд оюутны үнэлгээнд хийсэн судалгаа / CDIO-сургалтын дэвшилтэд аргыг нэвтрүүлэх боломж: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2015.- Х.120-124.
  15. Инженерийн математик сургалтад matlab програмыг заах арга зүйн асуудалд / CDIO сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2016.- Х.130-134.
  16. Математик тооцооллын үндэс хичээлийн заах арга зүйд хийсэн судалгаа / Үр дүнд суурилсан боловсрол: Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2016.-Х.186-189.
  17. Оюутны бие даалтын ажлыг дээшлүүлэх арга зам / Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэд технологи нэвтрүүлэх асуудалд: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан-Уул аймаг.,2017.- Х.250-253.
  18. Математик тооцооллын үндэс хичээлийн оюутны бие даалтын ажлын гүйцэтгэлд хийсэн судалгаа / Их сургуулийн сургалтад сургалтын идэвхтэй аргуудыг хэрэглэх нь: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ.,2017.- Х.99-114.
  19. Цахим сургалтанд хийсэн судалгаа /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2018/11(02).-Х130-133.
  20. Инженерийн математик сургалтанд MOODLE системийг ашиглах нь / Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан., 2019.- Х140-144.
  21. Матlab програмыг заах арга зүйн асуудалд /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2019/11(03).-Х59-61.
  22. Цахим сургалтанд хийсэн судалгаа /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2020/12(04).-Х143-146.
  23. Оюутнуудын цахим хичээлийн сэтгэл ханамжийн судалгааны зарим үр дүн /Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж буй асуудлууд сэдэвт улсын эрдэм шинжилгээний VII хурлын цахим эмхэтгэлд.- Дархан., 2021/-Х84-91.
  24. Матlab програмын код ба командын хэрэглээнд хийсэн судалгаа /Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл.- Дархан., 2022/11(08).-Х80-86.
  25. Танхим цахим хосолсон сургалтын судалгаа /Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага улсын хэмжээний ЭШХурлын эмхэтгэлд-Дархан., 2022/-Х165-170
https://research.psru.ac.th/image/journal/slot-deposit-dana
https://status-mobile-dev.telematics.toyota.com/link-gacor
http://draco.cs.wpi.edu/snpintool/tmp/uploads/slot-gacor
http://apollonis.frl.auth.gr/slot-gacor
http://rmc.math.tsu.ru/wp-includes/faq-slot-gacor
https://revistadeas.inah.gob.mx/publico/slot-gacor-deposit-pulsa-tanpa-potongan
https://culturas.inah.gob.mx/bocoran-slot-gacor/
https://melkite.org/wp-content/uploads/-/slot-hoki-dan-gacor/