2024-12-05
Chicago 12, Melborne City, USA

ЭЛСЭЛТ ЧУХАЛ ХОЛБООС TEAMS заавар

Online registration Links OCCUPATIONS

Овог: Жекей

Нэр: Каламхас

Эрдмийн зэрэг, цол: Магистр

Албан тушаал:  СШУТ-ийн багш

Цахим шуудан: kalamkhas@stda.edu.mn

Өрөө: II байр 406

Утас: 99175898

МЭРГЭЖИЛ:  Философич, нийгмийн ухааны багш

Төгссөн сургууль:

  • Бакалавр МУИС,  Монгол улс, 2002 он
  • Магистр МУИС,  Монгол улс,  2003 он

  • 2010 оноос ШУТИС-ийн ДаТС-д философи, нийгмийн ухааны багш
  • 2002-2010 онд Дархан-Уул аймаг Техникийн Дээд Сургууль

  • Философийн үндэс
  • Соёл судлал
  • Сэтгэл судлал
  • Улс төр
  • Инженерийн ёс зүй
  • Хүний хөгжил

Судалгааны ажлын чиглэл: 

Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд

  1. Соёл судлал/хүснэгт, бүдүүвч,сорил/: Гарын авлага/Ж.Каламхас-Дархан.:Топ Дизайн,2006 он.-114х.
  2. Философи /сорил/: Гарын авлага/ Ж.Каламхас-Дархан.: Топ Дизайн,2006 он.-128х.
  3. Философийн суут сэтгэгчид: Гарын авлага/ Ж.Каламхас-Дархан.: Баяр,2007 он.-77х.
  4. Нийгмийн шинжлэх ухааны товч тайлбар толь: Гарын авлага/Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас-Дархан.:Хан-Хөнхий,2010 он.-101х
  5. Соёл судлал /1020 сорил/: Гарын авлага/редактор док.проф.Б.Дэлгэрмаа, Ж.Каламхас-Дархан.: Мөнхийн үсэг,2011 он.-118х
  6. Философи /1000 сорил/: Гарын авлага/редактор док.проф.Р.Дарьхүү,Ж.Каламхас-Дархан.:Мөнхийн үсэг,2011 он.-142х
  1. Людвиг Фейербахын философийн үзлээс… /Орос хэлнээс орч.Ж.Каламхас-Дархан.,2003 он.-46х
  1. Сурган хүмүүжүүлэх харилцаа /Ж.Каламхас//ТДС эрдэм шинжилгээний бичиг.-2006.-№1.-Х.19-23.

 

  1. Шашны тухай Л.Фейербахын үзэл баримтлал /Ж.Каламхас//МУИС.ЭШБ.-2007.-№6.-Х.202-207.

 

  1. Кайзений үзэл баритлалыг боловсролын тогтолцоонд хэрэглэх нь /Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// Дархан дээд сургууль.ЭШБ.-2008.-№5.-Х.71-83.
  2. Жучегийн үзэл ба үндэсний чанар/Ж.Каламхас// илтгэл. Хойд Солонгост- БНАСАУ-ын нийгэм судлаачдын холбооноос зохион явуулсан олон улсын хурал 2008.04.12

 

  1. Жүчэ гүн ухааны онцлог /Ж.Каламхас// МУИС.ЭШБичиг.-УБ.,2009.-№9.-Х.46-53.
  2. Оюутны бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэхэд философийн хичээлийн үүрэг / Г.Эрдэнэбаяр, Ж.Каламхас// МУИС.ЭШБичиг.-УБ.,2009.-№9.-Х.82-89.

 

  1. Монгол дахь ардчиллын өнөөгийн төлөв байдал /Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас// ТДС.ЭШБичиг.-Дархан., 2010.-№1.-Х.32-35.
  2. Техникийн философи дахь Кайзений үзэл санаанаас/Ж.Каламхас// МУИС.ЭШБичиг.-УБ.,2010.-№1.-Х.246-255.
  3. “Оюутан ба үндэсний тэтгэлэг” /Ж.Каламхас, Д.Хишиштогтох// ДаТС.ХУПБ.ЭШБичиг.-Дархан., 2011.-№1-Х.146-153

 

  1. Монгол дахь ардчиллын өнөөгийн төлөв байдал . /Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас//Хүмүүнлэгийн ухаан: ЭШБичиг.- Дархан., 2012.-№1.- Х. 117-124

 

  1. Орчин үеийн залуусын сүсэг бишрэлийн асуудалд /Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас//Хүмүүнлэгийн ухаан: ЭШБичиг.- Дархан., 2013.-№2.- Х. 117-124
  2. Өнөөгийн оюутнуудын цаг төлөвлөлтөнд хийсэн тандалт судалгаа /Ж.Каламхас// ДаТС-ын Э/ш-ний бага хурлын эмхтгэл.- Дархан.,2013.-№3.-. Х.231-236
  3. Ж.Дьюигийн сэтгэл зүйн үзэл санаа /Ж.Каламхас// МУИС.ЭШБичиг.-УБ.,2013.-№6.-Х.202-207
  4. Хог хаягдлыг ангилан ялгах, дахин боловсруулж үйллдвэрлэлд ашиглах боломжийн судалгаа /Ж.Каламхас, С.Саруулболд// Эдийн засаг,менежментийн ухаан: Э/ш хурлын эмхтгэл.-Дархан.,2013. -№2.- Х.91-100.
  5. Соёл судлал хичээлийн заах арга зүй түүний онцлог /Ж.Каламхас// ШУТИС-ийн НТС Соёл судлаачдын үндэсний VIII семинар: эмхтгэл. УБ.,2014. -№1/7.-17-20
  6. Монгол дахь боловсролын философи /Р.Дарьхүү, Ж.Каламхас// Философи социологи политологийн Хүрээлэнгийн сэтгүүл.-УБ., 2014.-№2.-64-77
  7. Дархан-Уул аймгийн Их, дээд сургууль дахь ёс зүйн сургалтын өнөөгийн байдал /Ж.Каламхас// Ёс зүйн орчин үеийн асуудлууд: Э/ш-ний бага хурлын эмхтгэл.-УБ.,2014.-№1.-97-103
  8. Хотын хөгжилд бидний оролцоо/Ж.Каламхас,Н.Доржпалам//ДаТС-ийн Э/ш-ний олон улсын бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан., 2014. №3.- Х.221-224.
  9. Боловсролын парадигмын тухайд /Ж.Каламхас//ДаТС-ын Э/ш-ний бага хурлын эмхтгэл.- Дархан.,2015.-№2/164.-. Х.229-234
  10. Бие хүний гоо зүйн төлөвшлийн асуудал /Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// Гоо зүйн боловсрол ба орчин үе:Э/ш-ний хурлын эмхтгэл.- УБ.,2015.-№1.-. Х.93-98.
  11. Дээд боловсролын сургалтын инноваци аргууд /Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// Соёл судлаачдын үндэсний IX семинар: эмхтгэл. УБ.,2015. -№1/7.-104-110.
  12. Дээд боловсролын сургалтын инноваци аргууд /Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// CDIO-сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж: Э/ш-ний хурлын эмхтгэл Дархан., 2015.-№1.-Х.134-139.
  13. Боловсрол ба ёс суртахууны төлөвшлийн асуудалд /Ж.Каламхас// Монгол дахь ёс суртахууны боловсролын тулгамдсан асуудал:Э/ш-ний бага хурлын эмхтгэл.-УБ.,2015.-№2.-Х.117-182.
  14. “Улаан зүүд” роман дахь ёгтлол ба егөөдөл /Ж.Наранцэцэг, Ж.Каламхас// Хүмүүнлэгийн ухаан: ЭШБичиг.- Дархан., 2016.-№4.- Х. 32-35
  15. Диалогийн тухайд /Ж.Каламхас, С.Саруулболд// CDIO сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд: Э/ш-ний хурлын эмхтгэл.- Дархан.,2016.-№2.-. Х.147-151
  16. Ёс зүй” хичээл заахад ашиглаж болохуйц сургалтын инноваци аргуудаас/Ж.Каламхас// Монгол дахь ёс суртахууны боловсрол: уламжлал, шинэчлэл: Э/ш-ний хурлын эмхтгэл .-УБ.,2016.-№2.-Х.117-122.
  17. Диалогийн тухай философийн зарим үзэл баримтлалууд /Ж.Каламхас// ДаТС-ийн Э/ш-ний бага хурлын эмхтгэл.- Дархан.,2015.-№10/193.-. Х.254-259
  18. Өнөөгийн нийгмийн ёс зүйн төлөвшлийн байдал,түүнийг шийдвэрлэх арга зам, боломж/Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// Монгол дахь биоёсзүйн мэдлэг, мэдээллийг сайжруулах нь: Үндэсний э/ш-ний хурлын эмхтгэл .-УБ.,2017.-Х.52-60.
  19. Экологийн ёс зүйн асуудлын тухайд /Ж.Каламхас// ДаТС-ийн Э/ш-ний бага хурлын эмхтгэл.- Дархан.,2017.-№9/214.-. Х.225-228.
  20. Инженерийн ёс зүй хичээл заах  хэрэгцээ, шаардлага /Ж.Каламхас// Мэргэжлийн ёс зүйн асуудлууд: э/ш-ний хурлын эмхтгэл .-УБ.,2018.-Х.127-132.
  21. Ковид-19 цар тахлын үеийн эмнэлэгийн эмч, ажилтан нарын сэтгэл зүй: Гадаадын судалгааны тойм / С.Одончимэг1, Ж.Каламхас2// Эмнэлгийн ажилтны ёс зүй, төлөвшил-3 э/ш хурлын эмхтгэл-Дархан.,2021.№1/93-97х
  22. Цахим боловсрол дахь ёс зүйн асуудлууд / Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// ЁС ЗҮЙ: цар тахлаас үүдэх сургамж ба алсын хараа сэдэвт э/ш хурлын эмхтгэл-Улаанбаатар., 2021.№5/160-167х

 

  1. “Орчин үеийн залуучуудын үнэт зүйлсийн чиг хандлага / Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// АЙСУЙ ХҮН: даян дэлхийн шилжилт дэх ёс зүйн сорилтууд сэдэвт э/ш хурлын эмхтгэл-Улаанбаатар., 2022.№6/131-142х
  2. Ахлах ангийн сурагчдын өөрийн үнэлэмжийн судалгаа Ж.Каламхас ШУТИС, ДаТС, Багш оюутны ЭШБүтээлийн эмхэтгэл №22(10)298, 2022, Х148-154
  1. Оюутнуудыг зөвлөн чиглүүлэхэд дэмжин туслах “МАНДАЛА” хүний хөгжил, сэтгэл зүйн төвийг байгуулах төслийг СШУТ-ийн багш нартайгаа хамтран 3 сая 549 төгрөгийн төслийг удирдсан.

 

  1. Дархан-Уул аймгийн Дархан сумын ИТХ, ГХУСАЗСЗ, ДУАГБХЗХГ, ХЭҮТ-ийн Дархан салбартай хамтран өсвөр, залуу үеийнхэнд чиглэсэн “Өөрийгөө сонсоё” төсөл хэрэгжүүлж, энэ хичээлийн жилд сургуульдаа 870,000 төгрөгний хандив оруулсан.
https://research.psru.ac.th/image/journal/slot-deposit-dana
https://status-mobile-dev.telematics.toyota.com/link-gacor
http://draco.cs.wpi.edu/snpintool/tmp/uploads/slot-gacor
http://apollonis.frl.auth.gr/slot-gacor
http://rmc.math.tsu.ru/wp-includes/faq-slot-gacor
https://revistadeas.inah.gob.mx/publico/slot-gacor-deposit-pulsa-tanpa-potongan
https://culturas.inah.gob.mx/bocoran-slot-gacor/
https://melkite.org/wp-content/uploads/-/slot-hoki-dan-gacor/