2024-12-05
Chicago 12, Melborne City, USA

ЭЛСЭЛТ ЧУХАЛ ХОЛБООС TEAMS заавар

Online registration Links OCCUPATIONS

Овог: Магсаржав 

Нэр: Дэлгэрмаа

Эрдмийн зэрэг, цол: Магистр

Албан тушаал:  СШУТ-ийн ахлах багш

Цахим шуудан:delgermaa@stda.edu.mn

Өрөө: II байр 406

Утас: 99304480

МЭРГЭЖИЛ:  Математикч

  • 2000 оноос ШУТИС-ийн ДаТС-д математикийн багш

  • Математик-I
  • Математик-II
  • Математик-III
  • Магадлалын онол-математик статистик
  • Ердийн дифференциал тэгшитгэл
  • Тухайн уламжлалт дифференциал тэгшитгэл
  • Математик, тооцооллын үндэс

Судалгааны ажлын чиглэл:

– Математикийн хэрэглээ
– Математикийн хичээлүүдийн заах аргазүй
– Боловсролын менежмент

ГИШҮҮНЧЛЭЛ:
– Монголын математикийн нийгэмлэгийн гишүүн
– “Пектусан” нийгэмлэгийн гишүүн

Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд

1. The result of a mathematical experiment training // ДаТС-ийн эшб: сэтгүүл.-УБ., 2017.-№9/214.-
Х.184-187.
2. Summarizing result on teaching methodology of math.s // Scientific transactions:э/ш-ний сэтгүүл.-
Дархан., 2016.- №13/196.-Х.125-129.
3. Remarks on teaching methodology of mathematics // Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэд
технологи нэвтрүүлэх асуудалд: олон улсын э/ш-ний хуралд илтгэл.-Дархан., 2017.-Х.121-126.
4. Математикийн хичээлийг МООС хичээл болгох ажлыг эхлүүлсэн туршилтын зарим үр дүнгээс
// Боловсролын чанар, үнэлгээ, арга зүй” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын
эмхэтгэл.—Архангай.,2022.-Х.42-45
5. Элэгдэлд тэсвэртэй бүрхүүлийг гаргаж авах плазман пургиулалтын технологийн горимыг
тодорхойлон оновчлох нь /Д.Чулуунцэцэг, Г.Нарангэрэл, М.Дэлгэрмаа // Дарханы Их дээд
сургуулийн концерциум:Тэгш хэм сэтгүүл.- Дархан., 2009.-№1.X.3-7.

6. Функцийн уламжлал сэдвийг тогтолцооны шинжилгээний зарчмаар заах арга зүй / Д.Анхтуяа,
М.Дэлгэрмаа // Дээд боловсрол судлалын Монголын нийгэмлэг:э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-
Дархан., 2013.-№1.X.115-125.
7. Ган бөмбөлгийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Д.Чулуунцэцэг, М.Дэлгэрмаа,
Б.Ганбаатар // Шинжлэх ухаан технологи:Танин мэдэхүйн сэтгүүлийн нийтлэгчийн мэдээлэл.-УБ.,
2014.-Х.12-13.
8. Ган туйвангийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Д.Чулуунцэцэг,М.Дэлгэрмаа,
Г.Ганчимэг // Шинжлэх ухаан технологи:Танин мэдэхүйн сэтгүүлийн нийтлэгчийн мэдээлэл.-УБ.,
2014.-Х.6-10.
9. Геометр бодолтын төрлүүдийн инноваци ба уламжлалт бодолттой харьцуулах нь /
М.Дэлгэрмаа, С.Батболд, Д.Оюунтуяа // Математик, физикийн сургалтын агуулга, аргазүй-
инноваци:э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- Дархан., 2014.-X.57-64.
10. Мотивацын арга хэрэгсэлийг ашиглаж буй өнөөгийн байдалд хийсэн судалгааны дүнгээс /
И.Батхишиг, Я.Баянжаргал, М.Дэлгэрмаа // МУ-ын ШУ-ны академийн хэл зохиолын хүрээлэн:Олон
улсын онол, практикийн бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан., 2014.-Х.140-144.
11. MS Excel програмын Data analysis дэд програмыг математик статистикийн сургалтанд
хэрэглэх нь /Я.Баянжаргал, М.Дэлгэрмаа // Математик, физикийн сургалтын агуулга, аргазүй-
инноваци:э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- Дархан., 2014.-X.140-146.
12. Арилжааны банкны ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх боломжийн судалгаа // Банк санхүүгийн
салбарын хөгжил III: э.ш-ний сэтгүүл.-Дархан., 2015.-Х.84-87.
13. Арилжааны банкны хүүгийн бус орлогыг үнэлэх нь өгүүлэл // ДаТС-ын ЭШБ: сэтгүүл.-Дархан.,
2015.-№02/164.-Х.305-309.
14. Ган бөмбөлгийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Д.Чулуунцэцэг, М.Дэлгэрмаа,
Б.Ганбаатар // ДаТС-ын ЭШБ:э/ш-ний сэтгүүл.-Дархан., 2015.-Х.12-13.
15. Ган туйвангийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Д.Чулуунцэцэг, М.Дэлгэрмаа,
Г.Ганчимэг // Дархан хотын хөгжлийн стратеги-II:э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ., 2014.-Х.6-10.
16. Лекцийн хичээлээр оюутны бүтээлч ажиллагааг идэвхжүүлэх нь / Д. Оюунтуяа, М. Дэлгэрмаа //
ДаТС-ын ЭШБ:сэтгүүл.-Дархан., 2015.-№02/164.-Х.258-263.
17. Математикийн лекцийг сайжруулах туршилтын зарим үр дүнгээс / Д.Оюунтуяа, М.Дэлгэрмаа,
Т.Амаржаргалан // Дээд боловсролын шинэчлэлийн тулгамдсан асуудлууд:э/ш-ний бага хурлын
эмхэтгэл.-УБ., 2015.-Х.218-222.
18. Математикийн лекцийг сайжруулах туршилтын зарим үр дүнгээс / Д. Оюунтуяа, М. Дэлгэрмаа
// CDIO сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж: э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ., 2015.-
Х.77-80.
19. Орон сууцны үнэд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа / С.Алтанцоож, М.Дэлгэрмаа // Тогтвортой
эдийн засаг: бодлого, шийдэл: э.ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан., 2015.-Х.64-70.
20. Оюутныг лекцэнд идэвхитэй оролцуулах туршилтын зарим үр дүн // Сургуулийн өмнөх, бага,
дунд, дээд боловсролын дидактикийн тулгамдсан асуудлууд: олон улсын э.ш-ний бага хурлын
эмхэтгэл.-УБ., 2015.-Х.132-136.
21. Автомашины тосны механик алдагдлыг арилгах боломжийн судалгаа / Д.Оюунчимэг,
Д.Чулуунцэцэг, М.Дэлгэрмаа // ДаТС-ийн эшб: сэтгүүл.-Дархан., 2016.- №10/193.-Х.114-119.
22. Ган бөмбөлөг хайлуулах технологийн горимыг оновчлох нь / Ц.Ганбаатар, Д.Чулуунцэцэг,
М.Дэлгэрмаа // Төмөрлөгийн аж үйлдвэрийн салбарыг кластераар хөгжүүлэх шаардлага, хэрэгцээ,
боломж, гарц: сэтгүүл.-УБ., 2016.-Х.112-114.
23. Ган туйвангийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Г. Ганчимэг, Д.Чулуунцэцэг,
М.Дэлгэрмаа // Төмөрлөгийн аж үйлдвэрийн салбарыг кластераар хөгжүүлэх шаардлага, хэрэгцээ,
боломж, гарц: сэтгүүл.-УБ., 2016.-Х.99-102.
24. Математик заах аргазүйн туршилтын зарим үр дүнгээс // ДаТС-ийн эшб: сэтгүүл.-Дархан., 2016.-
№10/193.-Х.233-237.
25. Математикийн туршилт хичээлийн судалгааны зарим үр дүнгээс // Боловсрол ба хөгжил
2016:э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-Дархан., 2016.-Х. 21-28.
26. CDIO хэрэгжүүлж буй гадаадын их, дээд сургуулиудын чиг хандлага // CDIO сургалтын аргыг
нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд-2016: улсын хэмжээний 2-р хурлын эмхэтгэл.-Дархан.,
2016.-Х.138-142.
27. The result of a mathematical experiment training // ДаТС-ийн эшб: сэтгүүл.-УБ., 2017.-№9/214.-
Х.184-187.
28. Summarizing result on teaching methodology of math.s // Scientific transactions:э/ш-ний сэтгүүл.-
Дархан., 2016.- №13/196.-Х.125-129.
29. Даалгаврын хариултын онолыг хэрэглэсэн судалгааны зарим үр дүн // Дээд боловсрол-эрин
үе:сэтгүүл.-Дархан., 2017.-2017/12(01).-Х.23-25.

30. Үнэлгээнд даалгаврын хариултын онолыг хэрэглэх нь // Үр дүнд суурилсан боловсрол:э/ш-ний
бага хурлын эмхэтгэл.-УБ., 2017.-Х.117-119.
31. Remarks on teaching methodology of mathematics // Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэд
технологи нэвтрүүлэх асуудалд: олон улсын э/ш-ний хуралд илтгэл.-Дархан., 2017.-Х.121-126.
32. Геометр батлах бодлогод geogebra програм ашиглах нь // ШУТИС-ийн 60 жилийн ойд зориулсан
“Их сургуулийн сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргуудыг хэрэглэх нь”: э/ш-ний бага хурлын
эмхэтгэл.-УБ., 2018.-Х.40-44.
33. Даалгаврын хариултын онолыг ашиглан тестэнд үнэлгээ хийх нь // Нээлттэй боловсрол-2018:
э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.-УБ., 2018.-Х.93-95.
34. Математикийн шалгалтын тестэнд хийсэн үнэлгээний зарим үр дүн // Инженер, технологийн
боловсролын хөгжлийн чиг хандлага:э/ш-ний улсын хурлынэмхэтгэл.-Дархан., 2018.-Х.254-258.
35. Moodle програмаар математикийн хичээлийн тестийг үнэлсэн нь // Дээд боловсрол-эрин үе:
сэтгүүл.-Дархан., 2018.-Х.57-59.
36. Математикийн семинарын хичээлд CDIO стандартуудыг хэрэгжүүлж буй туршлагын зарим үр
дүнгээс // Дархан-уул аймгийн ИДМСК-ын Эрдмийн чуулган-2019: э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-
Дархан., 2019.-Х.50-56.
37. Математикийн хичээлийн тестийн үр дүнг тооцох зарим асуудалд // Инженер, технологийн
боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V улсын эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл.-Дархан.,
2019.-Х.128-131.
38. Математикийн семинарийн хичээлийн суралцахуйн үр дүнд хийсэн судалгааны зарим үр
дүнгээс / Д.Баясгалан //Дээд боловсрол-эрин үе: сэтгүүл.-Дархан., 2019.-Х.56-58.
39. Математикийн семинарийн нэгж хичээлийг зохион байгуулж, үнэлгээ хийсэн зарим үр дүнгээс
// ШУТИС-ийн “Их сургуулийн сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргуудыг хэрэглэх нь” эрдэм
шинжилгээний хурлын эмхэтгэл.– Улаанбаатар.,2019.-X.48-52
40. Mатематикийн цахим хичээл боловсруулах аргазүйг нэвтрүүлэх асуудалд / математикийн
хичээлийн жишээ дээр/ //Дээд боловсрол-эрин үе: сэтгүүл.-Дархан., 2020.-Х.35-40
41. ADDIE загварыг математикийн сургалтанд ашиглах нь / “Боловсролын цахим шилжилт,
тулгамдаж буй асуудлууд ” улсын хэмжээний шинжилгээний хурлын эмхэтгэл.– Дархан.,2021
42. Мэдлэгийг хүргэх хэлбэрт хьютагогийн элементийг ашиглах нь //Дээд боловсрол-эрин үе:
сэтгүүл.-Дархан., 2021.-Х.42-45
43. Математикийн хичээлийг МООС хичээл болгох ажлыг эхлүүлсэн туршилтын зарим үр дүнгээс
// Боловсролын чанар, үнэлгээ, арга зүй” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурлын
эмхэтгэл.—Архангай.,2022.-Х.42-45
44. Технологийн дэвшил ба сургалтын хандлага / математикийн хичээлийн жишээ дээр/ //Дээд
боловсрол-эрин үе: сэтгүүл.-Дархан., 2022.-Х.137-140 /Тусгай дугаар 2022/11(08)/
45. Математикийн семинарын хичээлийг компьютерийн лабориторид явуулсан туршилтын зарим
үр дүн / //”Эрдмийн чуулган-2023” ШУТИС-ийн профессор, багш, судлаачдын эрдэм шинжилгээний
хурлын эмхэтгэл.—Улаанбаатар.,2023.-Х.203-209

1. Тодорхой биш интегралыг заах арга зүйн зарим асуудал // ДаТС:Докторант багш нарын эрдэм
шинжилгээний хурал: илтгэл.-Дархан., 2009.
2. Ашиглангийн талаар хийсэн судалгаа // ДаТС-ийн багш нарын э/ш-ний хурал: илтгэл.-Дархан., 2010.
3. Үнэт цаасны бигипотез судалгааны загвар // ДаТС-ийн багш нарын эрдэм шинжилгээний хурал:
илтгэл.-Дархан., 2010.
4. Магадлалын онол- математикийн хичээлээр оюутны эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг үнэлэх // Оюутны
сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал: онол-практикийн бага хурал:
илтгэл.-УБ., 2013.
5. Үнэт цаасны сandlestick загвар // Байгалийн ухааны тэнхимийн э/ш-ний хурал:илтгэл.-Дархан.,2013.
6. Үнэт цаасны сandlestick загвар // ДаТС-ийн багш нарын э/ш-ний хурал: илтгэл.-Дархан.,2013.
7. Геометр бодолтын төрлүүдийн инноваци ба уламжлалт бодолттой харьцуулах нь // Математик,
физикийн сургалтын агуулга, аргазүй-инноваци эш-ний бага хурал: илтгэл.-Дархан., 2014.
8. Жижиг дунд үйлдвэрлэлийг санхүүжүүлэхэд тулгарч байгаа бэрхшээл, түүнийг даван туулах арга
зам // Байгалийн ухааны тэнхимийн э/ш-ний хурал: илтгэл.-Дархан.,2014.
9. Үнэт цаасны арилжааг матрицан загвараар үнэлэх нь // Байгалийн ухааны тэнхимийн э/ш-ний хурал:
илтгэл.-Дархан.,2014.
10. Арилжааны банкны ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх боломжийн судалгаа // Банк санхүүгийн
салбарын хөгжил III: э.ш-ний хурал: илтгэл.-Дархан., 2015.

11. Арилжааны банкны хүүгийн бус орлогыг үнэлэх нь // ДаТС-ийн багш нарын э/ш-ний хурал: илтгэл.-
Дархан., 2015.
12. Арилжааны банкны хүүгийн бус орлогыг үнэлэх нь // СШУ-ны хөгжил:э/ш-ний хурал: илтгэл.-
Дархан.,2015.
13. Арилжааны банкны орлогод нөлөөлөх зарим хүчин зүйлсийн судалгаа / М. Дэлгэрмаа, Д. Анхтуяа //
Банк санхүүгийн хөгжил-2015” сэдэвт э.ш, онол, практикийн бага хурал: илтгэл.-Дархан., 2015
14. Ган бөмбөлгийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Д.Чулуунцэцэг, М.Дэлгэрмаа,
Б.Ганбаатар // Дархан хотын хөгжлийн стратеги-II: э/ш-ний бага хурал: илтгэл.-Дархан., 2015.
15. Ган туйвангийн илчийн боловсруулалтын горимыг оновчлох нь / Д.Чулуунцэцэг, М.Дэлгэрмаа,
Г.Ганчимэг // Дархан хотын хөгжлийн стратеги-II:э/ш-ний бага хурал: илтгэл.-Дархан., 2014.
16. Математикийн лекцийг сайжруулах туршилтын зарим үр дүнгээс / Д. Оюунтуяа, М. Дэлгэрмаа //
CDIO сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж:э/ш-ний бага хурал: илтгэл.-УБ., 2015.
17. Математикийн лекцийг сайжруулах туршилтын зарим үр дүнгээс / Д.Оюунтуяа, М.Дэлгэрмаа,
Т.Амаржаргалан // Дээд боловсролын шинэчлэлийн тулгамдсан асуудлууд:э/ш-ний бага хурал: илтгэл.-
УБ., 2015.
18. Оюутныг лекцэнд идэвхитэй оролцуулах туршилтын зарим үр дүн // Сургуулийн өмнөх, бага, дунд,
дээд боловсролын дидактикийн тулгамдсан асуудлууд: олон улсын э.ш-ний бага хурал: илтгэл.-УБ.,
2015.
19. Математик заах аргазүйн зарим асуудалд // ДаТС-ийн э/ш-ний хурал: илтгэл.-Дархан.,2016.
20. Математикийн туршилт хичээлийн судалгааны зарим үр дүнгээс // Боловсрол ба хөгжил 2016 э/ш-
ний хурал: илтгэл.-УБ.,2016.
21. Математик заах аргазүйн туршилтын зарим үр дүнгээс // ДаТС-ийн эш-ний хурал: илтгэл.-
Дархан.,2016.
22. Математик заах аргазүйн зарим асуудалд // Суурь шинжлэх ухааны тэнхимийн э/ш-ний хурал:
илтгэл.-2016.
23. CDIO хэрэгжүүлж буй гадаадын их, дээд сургуулиудын чиг хандлага // CDIO сургалтын аргыг
нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд-2016: улсын хэмжээний 2-р хурлын илтгэл.-Дархан., 2016.
24. Дискрет математик хичээлд CDIO-г хэрэгжүүлж буй үйл явцаас // ДаТС-ийн эш-ний хурал: илтгэл.-
Дархан.,2017.
25. Дискрет математик хичээлд CDIO-г хэрэгжүүлж буй үйл явцаас // Суурь шинжлэх ухааны тэнхимийн
э/ш-ний хурал: илтгэл.- Дархан.,2017.
26. Даалгаврын хариултын онолыг хэрэглэсэн судалгааны зарим үр дүн // Боловсрол судлалын
тулгамдсан асуудлууд:эш, онол практикийн бага хурал: илтгэл.-Дархан.,2017.
27. Үнэлгээнд даалгаврын хариултын онолыг хэрэглэх нь // Үр дүнд суурилсан боловсрол:э/ш-ний бага
хурал: илтгэл.-УБ., 2017.
28. Remarks on teaching methodology of mathematics // Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэд технологи
нэвтрүүлэх асуудалд: олон улсын э/ш-ний хурал: илтгэл.-Дархан., 2017.
29. Математикийн шалгалтын тестэнд хийсэн үнэлгээний зарим үр дүн // Инженер, технологийн
боловсролын хөгжлийн чиг хандлага:э/ш-ний улсын хурал: илтгэл.-Дархан., 2018.
30. Геометр батлах бодлогод geogebra програм ашиглах нь // ШУТИС-ийн 60 жилийн ойд зориулсан “Их
сургуулийн сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргуудыг хэрэглэх нь”: э/ш-ний бага хурал: илтгэл.-УБ.,
2018.
31. Даалгаврын хариултын онолыг ашиглан тестэнд үнэлгээ хийх нь // Нээлттэй боловсрол-2018: э/ш-
ний бага хурал: илтгэл.-УБ., 2018.
32. Moodle програмаар математикийн хичээлийн тестийг үнэлсэн нь // Боловсрол судлалын тулгамдсан
асуудлууд:эш, онол практикийн бага хурал: илтгэл.-Дархан., 2018.
33. Шалгалтын тестэнд хийсэн үнэлгэний зарим үр дүн // Суурь шинжлэх ухааны тэнхимийн э/ш-ний
хурал: илтгэл.-Дархан.,2018.
34. Test analysis using item response function //ДаТС-ийн э/ш-ний хурал: илтгэл.- Дархан.,2018.
35. Геометр батлах бодлогод geogebra програм ашиглах нь //ШУТИС-ийн 60 жилийн ойд зориулсан “Их
сургуулийн сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргуудыг хэрэглэх нь” эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.-
Улаанбаатар.,2018.
36. Moodle програмаар математикийн хичээлийн тестийг үнэлсэн нь //Дээд боловсролын тулгамдсан
асуудлууд II улсын эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.- Дархан.,2018.
37. Явцын сорилын дүнд хийсэн судалгааны зарим үр дүнгээс //Барилгын материал судлалын төвийн
нэрэмжит ханын илтгэл.- Дархан.,2019.
38. Математикийн тестийн үр дүн, даалгаврын найдвартай байдлыг тооцох асуудалд //ДаТС-ийн
магистр, доктор оюутны э/ш-ний бага хурал: илтгэл.- Дархан.,2019. Удирдсан багш: Д.Баясгалан
39. Математикийн семинарын хичээлд CDIO стандартуудыг хэрэгжүүлж буй туршлагын зарим үр
дүнгээс // Дархан-уул аймгийн ИДМСК-ын Эрдмийн чуулган-2019 Профессор, багш, оюутнуудын э/ш-
ний хурал: илтгэл.- Дархан.,2019.

40. Математикийн семинарын хичээлд CDIO стандартуудыг хэрэгжүүлж буй туршлагын зарим үр дүн
//ДаТС-ийн багш нарын э/ш-ний хурал: илтгэл.- Дархан.,2019.
41. Математикийн хичээлийн тестийн үр дүнг тооцох зарим асуудалд // Инженер, технологийн
боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V улсын эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.- Дархан.,2019.
42. Математикийн семинарийн хичээлийн суралцахуйн үр дүнд хийсэн судалгааны зарим үр дүнгээс /
Д.Баясгалан // Дээд боловсролын тулгамдсан асуудлууд III “Өнөөдрийн боловсрол-маргаашийн багш”
улсын эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.- Дархан.,2019.
43. Математикийн семинарийн нэгж хичээлийг зохион байгуулж, үнэлгээ хийсэн зарим үр дүнгээс //
ШУТИС-ийн “Их сургуулийн сургалтанд идэвхтэй сургалтын аргуудыг хэрэглэх нь” эрдэм
шинжилгээний хурал: илтгэл.- Улаанбаатар.,2019.
44. Математикийн хичээлд зайн сургалтын арга зүй нэвтрүүлэх нь /Б. Сувд-Эрдэнэ // “Боловсрол ба
технологи” улсын хэмжээний эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.- Дархан.,2020
45. Mатематикийн цахим хичээл боловсруулах аргазүйг нэвтрүүлэх асуудалд / математикийн хичээлийн
жишээ дээр/ “Чанартай боловсрол ба хүний хөгжил” сэдэвт Дээд боловсролын тулгамдсан асуудал – IV
улсын эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.- Дархан.,2020
46. ADDIE загварыг математикийн сургалтанд ашиглах нь / “Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж
буй асуудлууд ” улсын хэмжээний шинжилгээний хурал: илтгэл.- Дархан.,2021
47. Мэдлэгийг хүргэх хэлбэрт хьютагогийн элементийг ашиглах нь / “Боловсролын шинэчлэл ба
технологийн дэвшил” сэдэвт Дээд боловсролын тулгамдсан асуудал – V улсын хэмжээний шинжилгээний
хурал: илтгэл.- Дархан.,2021
48. Математикийн хичээлийг МООС хичээл болгох ажлыг эхлүүлсэнтуршилтын зарим үр дүнгээс /
“Боловсролын чанар, үнэлгээ, арга зүй” олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.- Архангай.,2022
49. Математикийн ухагдахууны агуулгын орчуулгад хийсэн судалгааны зарим үр дүн / “Нэр томьёоны
орчуулга, хэрэглээ” улсын хэмжээний хурал: илтгэл.-Дархан.,2022
50. Технологийн хөгжил ба оюутны хандлага / “Чанарын баталгаажилт-зөв хандлага” сэдэвт Дээд
боловсролын тулгамдсан асуудал – VI эрдэм шинжилгээний хурал: илтгэл.-Дархан.,2022
51. Математикийн семинарын хичээлийг компьютерийн лабориторид явуулсан туршилтын зарим үр
дүн /”Эрдмийн чуулган-2023” ШУТИС-ийн профессор, багш, судлаачдын эрдэм шинжилгээний хурал:
илтгэл.-УБ.,2023

https://research.psru.ac.th/image/journal/slot-deposit-dana
https://status-mobile-dev.telematics.toyota.com/link-gacor
http://draco.cs.wpi.edu/snpintool/tmp/uploads/slot-gacor
http://apollonis.frl.auth.gr/slot-gacor
http://rmc.math.tsu.ru/wp-includes/faq-slot-gacor
https://revistadeas.inah.gob.mx/publico/slot-gacor-deposit-pulsa-tanpa-potongan
https://culturas.inah.gob.mx/bocoran-slot-gacor/
https://melkite.org/wp-content/uploads/-/slot-hoki-dan-gacor/