Овог: Дариймаа
Нэр: Дунгаамаа
Эрдмийн зэрэг, цол: Магистр
Албан тушаал: СШУТ-ийн багш
Цахим шуудан:dungaamaa@stda.edu.mn
Өрөө: II байр 406
Утас: 99404194
МЭРГЭЖИЛ: Түүхч, нийгмийн ухааны багш
Төгссөн сургууль:
- Магистр-ОХУ Эрхүү хот. 2004 он
- Бакалавр ОХУ –ын Эрүү хотын Ждановын нэрэмжит улсын их сургуулийн түүхийн факультет, 1990 он
- 1991 оноос Говь Алтай аймгийн Алтай хотын 10 жилийн 1 сургуульд түүх, нийгмийн ухааны багш
- 2004-2010 онд Дархан-Уул аймаг Техникийн дээд сургуульд түүх, нийгмийн ухааны багш
- 2010- оноос Дархан Технологийн сургуульд түүх, нийгмийн ухааны багш
- Монголын түүх
- Улс төр судлал
- Соёл судлал
- Сэтгэл судлал
- Хүний хөгжил, ёс зүй, эрх зүй
- Философиийн үндэс
Судалгааны ажлын чиглэл:
- Монголын түүх бичлэг
- Үнэлэмж, үнэт зүйлийн судалгаа
Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд
- Монголын түүх бичлэг
- Үнэлэмж, үнэт зүйлийн судалгаа
- Монголын түүхийн тестийн гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2006 он, -100 х.
- Улс төр судлалын тестийн гарын авлага /: Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2007 он, -78х.
- Монгол улсын үндсэн хууль. Бие даалтын гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2007 он, -45 х.
- Монголын түүхийн лекцийн гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2008 он, -228 х.
- Сургуульд зориулсан ухамсарт амьдрал. П. Балъянжав, Г. Оюунгэрэл, Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Мөнхийн үсэг ХХК” 2008 он, -172 х.
- Монголын түүхийн гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2010 он, -141 х.
- Нийгмийн шинжлэх ухааны товч тайлбар толь: Гарын авлага /Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас-Дархан.: Хан-Хөнхий, 2010 он.-101х
- Монгол улсын түүхийн сорилын гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2011 он, -1х х.
- Багш оюутны харилцаа нь сургалтын чанарт нөлөөлөх нь //С. Одцэцэг, Д.Дунгаамаа// ТДС.ЭШБ.–№1.
- Монгол үндэстний нэгдэх хөдөлгөөн ба их гүрнүүдийи бодлого /Д.Дунгаамаа. / ТДС.ЭШБ.-2007.-№1.
- Кайзений үзэл баримтлалыг боловсролын тогтолцоонд хэрэглэх нь /Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// Дархан дээд сургууль.ЭШБ.-2008.-№5.-Х.71-83.
- Монгол дахь ардчиллын өнөөгийн төлөв байдал. / Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас //. ТДС. ЭШБ.-2010. № 1
- “Орчин үеийн залуусын сүсэг бишрэлийн асуудалд”. Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. ЭШБ-ийн бичиг II. Хүмүүнлэгийн ухаан. Дархан., 2013. Х.117-124
- “Өнөөгийн оюутнуудын цаг төлөвлөлтөнд хийсэн тандалт судалгаа”. ДаТС-ын ЭШБ-ийн эмхтгэл. №3 /139. Дархан., 2013. Х. 231-236
- “Соёл судлал хичээлийн заах арга зүй түүний онцлог” Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. ШУТИС-ийн НТС Соёл судлаачдын үндэсний VIII семинарын эмхтгэл. №1/7 2014.X.17-20
- “Дархан-Уул аймгийн Их, дээд сургууль дахь ёс зүйн сургалтын өнөөгийн байдал”. Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. МУИС-ийн философи судлалын тэнхимээс эрхлэн гаргасан эмхтгэл. 2014.X.97-103
- Бие хүний гоо зүйн төлөвшлийн асуудал. Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа. “Гоо зүйн боловсрол ба орчин үе” эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. 2015.Х.88-93
- Дээд боловсролын сургалтын инноваци аргууд”. Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. Соёл судлаачдын үндэсний IX семинарын эмхтгэл. №1/8 Х.104-110.
- Case study арга нь мэргэжлийн чиг хандлагад баримжаалсан сургалтын орчин үеийн технологи болох нь. Д.Дунгаамаа. “CDIO-сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд” эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл-II. 2016. Х.181-185
- Өнөөгийн нийгмийн ёс зүйн төлөвшлийн байдал, түүнийг шийдвэрлэх арга зам, боломж. Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа. // Монгол дахь био ёс зүйн мэдлэг, мэдээллийг сайжруулах нь: Үндэсний эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. УБ., 2017. –Х52-60.
- Багшийн үгэн бус харилцааны нөлөө. Д.Дунгаамаа. “Инженер, технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага” эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. Дархан.,2018. №4. –Х.310-320
- Кейс аргыг түүх нийгмийн ухааны хичээлд ашигласан үр дүн. Д.Дунгаамаа. ДаТС-ын Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V ЭШБ-ийн эмхтгэл. №5. Х227-231.
- Case study арга нь мэргэжлийн чиг хандлагад баримжаалсан сургалтын орчин үеийн технологи болох нь. Д.Дунгаамаа. Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл. 2020/12 ( 04 ) Х.55-58
- Цахим боловсрол дахь ёс зүйн асуудлууд. Ж. Каламхас, Д.Дунгаамаа. Ёс зүй: цар тахлаас үүдэх сургамж ба алсын хараа ЭШБ-ийн эмхтгэл. 2021. Х. 160-167
- Орчин үеийн залуусын үнэт зүйлсийн чиг хандлага. Д.Дунгаамаа. Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” сэдэвт улсын хэмжээний эрдэм шинжилгээний VIII хурлын эмхэтгэл. 2022. Х.180-187