2024-12-31
Chicago 12, Melborne City, USA

ЭЛСЭЛТ ЧУХАЛ ХОЛБООС TEAMS заавар

Online registration Links OCCUPATIONS

 

Овог: Дариймаа

Нэр: Дунгаамаа

Эрдмийн зэрэг, цол: Магистр

Албан тушаал:  СШУТ-ийн багш

Цахим шуудан:dungaamaa@stda.edu.mn

Өрөө: II байр 406

Утас: 99404194

 МЭРГЭЖИЛ:  Түүхч, нийгмийн ухааны багш

Төгссөн сургууль:

  • Магистр-ОХУ Эрхүү хот. 2004 он
  • Бакалавр ОХУ –ын Эрүү хотын Ждановын нэрэмжит улсын их сургуулийн түүхийн факультет, 1990 он

  • 1991 оноос Говь Алтай аймгийн Алтай хотын 10 жилийн 1 сургуульд түүх, нийгмийн ухааны багш
  • 2004-2010 онд Дархан-Уул аймаг Техникийн дээд сургуульд  түүх, нийгмийн ухааны багш
  • 2010- оноос Дархан Технологийн сургуульд түүх, нийгмийн ухааны багш

  • Монголын түүх
  • Улс төр судлал
  • Соёл судлал
  • Сэтгэл судлал
  • Хүний хөгжил, ёс зүй, эрх зүй
  • Философиийн үндэс

Судалгааны ажлын чиглэл:

  • Монголын түүх бичлэг
  • Үнэлэмж, үнэт зүйлийн судалгаа

Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд

  • Монголын түүх бичлэг
  • Үнэлэмж, үнэт зүйлийн судалгаа
  • Монголын түүхийн тестийн гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2006 он, -100 х.
  • Улс төр судлалын тестийн гарын авлага /: Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2007 он, -78х.
  • Монгол улсын үндсэн хууль. Бие даалтын гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2007 он, -45 х.
  • Монголын түүхийн лекцийн гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2008 он, -228 х.
  • Сургуульд зориулсан ухамсарт амьдрал. П. Балъянжав, Г. Оюунгэрэл, Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Мөнхийн үсэг ХХК” 2008 он, -172 х.
  • Монголын түүхийн гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2010 он, -141 х.
  • Нийгмийн шинжлэх ухааны товч тайлбар толь: Гарын авлага /Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас-Дархан.: Хан-Хөнхий, 2010 он.-101х
  • Монгол улсын түүхийн сорилын гарын авлага. Д. Дунгаамаа, – Дархан.: “Дархан-Сэргэлэн” 2011 он, -1х х.
  • Багш оюутны харилцаа нь сургалтын чанарт нөлөөлөх нь //С. Одцэцэг, Д.Дунгаамаа// ТДС.ЭШБ.–№1.
  • Монгол үндэстний нэгдэх хөдөлгөөн ба их гүрнүүдийи бодлого /Д.Дунгаамаа. / ТДС.ЭШБ.-2007.-№1.
  • Кайзений үзэл баримтлалыг боловсролын тогтолцоонд хэрэглэх нь /Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа// Дархан дээд сургууль.ЭШБ.-2008.-№5.-Х.71-83.
  • Монгол дахь ардчиллын өнөөгийн төлөв байдал. / Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас //. ТДС. ЭШБ.-2010. № 1
  • “Орчин үеийн залуусын сүсэг бишрэлийн асуудалд”. Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. ЭШБ-ийн бичиг II. Хүмүүнлэгийн ухаан. Дархан., 2013. Х.117-124 
  • “Өнөөгийн оюутнуудын цаг төлөвлөлтөнд хийсэн тандалт судалгаа”. ДаТС-ын ЭШБ-ийн эмхтгэл. №3 /139. Дархан., 2013. Х. 231-236
  • “Соёл судлал хичээлийн заах арга зүй түүний онцлог” Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. ШУТИС-ийн НТС Соёл судлаачдын үндэсний VIII семинарын эмхтгэл. №1/7  2014.X.17-20
  • “Дархан-Уул аймгийн Их, дээд сургууль дахь ёс зүйн сургалтын өнөөгийн байдал”. Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. МУИС-ийн философи судлалын тэнхимээс эрхлэн гаргасан эмхтгэл. 2014.X.97-103
  • Бие хүний гоо зүйн төлөвшлийн асуудал. Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа. “Гоо зүйн боловсрол ба орчин үе” эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. 2015.Х.88-93
  • Дээд боловсролын сургалтын инноваци аргууд”. Д.Дунгаамаа, Ж.Каламхас. Соёл судлаачдын үндэсний IX семинарын эмхтгэл. №1/8 Х.104-110.
  • Case study арга нь мэргэжлийн чиг хандлагад баримжаалсан сургалтын орчин үеийн технологи болох нь. Д.Дунгаамаа. “CDIO-сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд” эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл-II. 2016. Х.181-185
  • Өнөөгийн нийгмийн ёс зүйн төлөвшлийн байдал, түүнийг шийдвэрлэх арга зам, боломж. Ж.Каламхас, Д.Дунгаамаа. // Монгол дахь био ёс зүйн мэдлэг, мэдээллийг сайжруулах нь: Үндэсний эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. УБ., 2017. –Х52-60.
  • Багшийн үгэн бус харилцааны нөлөө. Д.Дунгаамаа. “Инженер, технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага” эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. Дархан.,2018. №4. –Х.310-320
  • Кейс аргыг түүх нийгмийн ухааны хичээлд ашигласан үр дүн. Д.Дунгаамаа. ДаТС-ын Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V ЭШБ-ийн эмхтгэл. №5. Х227-231.
  • Case study арга нь мэргэжлийн чиг хандлагад баримжаалсан сургалтын орчин үеийн технологи болох нь. Д.Дунгаамаа. Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл. 2020/12 ( 04 ) Х.55-58
  • Цахим боловсрол дахь ёс зүйн асуудлууд. Ж. Каламхас, Д.Дунгаамаа. Ёс зүй: цар тахлаас үүдэх сургамж ба алсын хараа ЭШБ-ийн эмхтгэл. 2021. Х. 160-167
  • Орчин үеийн залуусын үнэт зүйлсийн чиг хандлага. Д.Дунгаамаа. Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” сэдэвт улсын хэмжээний эрдэм шинжилгээний VIII хурлын эмхэтгэл. 2022. Х.180-187
https://research.psru.ac.th/image/journal/slot-deposit-dana
https://status-mobile-dev.telematics.toyota.com/link-gacor
http://draco.cs.wpi.edu/snpintool/tmp/uploads/slot-gacor
http://apollonis.frl.auth.gr/slot-gacor
http://rmc.math.tsu.ru/wp-includes/faq-slot-gacor
https://revistadeas.inah.gob.mx/publico/slot-gacor-deposit-pulsa-tanpa-potongan
https://culturas.inah.gob.mx/bocoran-slot-gacor/
https://melkite.org/wp-content/uploads/-/slot-hoki-dan-gacor/