Уртнасан Мөнхцэцэг

Овог:УРТНАСАН
Нэр: МӨНХЦЭЦЭГ
АЛБАН ТУШААЛ:  Дэд профессор
МЭРГЭЖИЛ:  Математикч, математикийн багш
Утас: 99376789
Е-шуудан: umunkhtsetseg@stda.edu.mn

БОЛОВСРОЛ:

  • Доктор (Ph.D) ШУТИС, ХШУС Монгол улс,  2012 он
  • Магистр ШУТИС, КТМС  Монгол улс,  2007 он
  • Бакалавр МУБИС,  Монгол улс, 1999 он

АЖЛЫН ТУРШЛАГА:

  • 2010 оноос ШУТИС-ийн ДаТС-д математикийн багш
  • 2001-2010 онд Техникийн коллежид математикийн багш

ЗААДАГ  ХИЧЭЭЛ:

  • Математик-I
  • Математик-II
  • Ердийн дифференциал тэгшитгэл
  • Математик тооцооллын үндэс
  • Инженерийн загварчлал
  • Судалгааны ажлын семинар-I
  • Судалгааны ажлын семинар-II
  • Судалгааны ажлын семинар-III
  • Боловсролын судалгааны арга зүй
  • Сургалтын сэтгэл зүй
  • Мэдээлэл харилцааны дэвшилтэт технологи
    1. ЭРДМИЙН ЗЭРЭГ ХАМГААЛСАН БҮТЭЭЛ БОЛОН НЭГ СЭДЭВТ БҮТЭЭЛ

    Инженерийн математикийн сургалтад мэдээлэл харилцааны технологи нэвтрүүлэх арга зүй: Боловсролын ухааны д-рын (Ph.D) зэрэг горилсон диссертац: 52.20.01 / Э/Ш-ний удирд. д-р (Ph.D) проф. Д.Буянтогтох.- Хамгаалсан 2012.12.26.- УБ., 2012.- 130.х.:CD-тэй.-(БСШУЯ. ШУТИС).- Номзүй: Х.120-125.

    1. ГАРЫН АВЛАГА

    Математик 1 хичээлийн томъёо тодорхойлолт / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2х.х.

     Математик 2 хичээлийн томъёо тодорхойлолт /У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2х.х.

     Математик-2  хичээлийн бие даах ажлын гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2,5х.х.

     Математик-2   хичээлийн лекцийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2,5х.х.

    Математик-3   хичээлийн лекцийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг.- Дархан-Уул аймаг.: 2009.-114

    Математикийн томъёо тодорхойлолт /У.Мөнхцэцэг,.- Дархан-Уул аймаг.: 2009.-1,2х.х. 33

    Хэрэглээний математик хичээлийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2009.-1,5х.х. 114

    Математик 1 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; Дархан-Уул аймаг.: 2010.-3х.х. 55

    Математик 2 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага /У.Мөнхцэцэг, Дархан-Уул аймаг.: 2010.-3х.х 55

    1. ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ӨГҮҮЛЭЛ, ИЛТГЭЛ

    Технологийн түвшний үнэлгээний математик загвар / У.Мөнхцэцэг // Залуу  эрдэмтдийн  ЭШОПБХурал: Э/ш-ний эмхэтгэл.- УБ., 2008.-Х.35-37

    Дээд сургуулийн багшийн бие хүний чанар төлөвшихөд нөлөөлөх дотоод хүчин зүйл / У.Мөнхцэцэг // ТДС-ийн багш оюутны эрдэм шинжилгээний эмхтгэл, Дархан., 2008. -Х

    Дархан-Уул аймгийн ИДС-ийн оюутнуудын дээд математикийн хичээлийн түвшинг үнэлэх нь / // Багш нарын баярын хүрээнд зохион байгуулагдсан ЭШБХурал: Э/ш-ний эмхэтгэл. –Дархан., 2010.-Х.

    Математическая модель оценки технологического уровня развития энергетических отраслей / У.Мөнхцэцэг // ГОУ ВПО. -Улан-Удэ., 2011. –Х.

    Оюутны үнэлгээнд дүн шинжилгээ хийх нь / У.Мөнхцэцэг // Оюутны мэдлэгийг үнэлж дүгнэх ажлыг боловсронгуй болгох нь: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2010. –Х.74-79.

    Математикийн хичээлээр амжилттай суралцахад оюутны бие даах ажлын нөлөө/  У.Мөнхцэцэг // Инженерийн чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын математик боловсролын зарим асуудлууд:  Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2010. -Х49-51.

    Оюутны Бие Даах Ажилд зарцуулсан хугацааг сурлагын амжилттай нь харьцуулан судлах нь / У.Мөнхцэцэг // ТДС-ийн Багш оюутны эрдэм шинжилгээний хурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2010. -Х41-45

    Математикийн хичээлд компьютерийн программ хангамжуудыг хэрэглэх нь / У.Мөнхцэцэг // Мэдлэгт суурилсан хөгжлийн түлхүүр: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2011. -Х

    Дарханы ДЦС-4 ХХАА-ны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ / У.Мөнхцэцэг // ДаТС -ийн оюутны ЭШБХуралд илтгэл: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2011. -Х

    Дархан-Уул аймгийн хүн амын өсөлтийн төлөв байдал / ДаТС-ийн оюутны ЭШБХурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2011. -Х

    Исследование возможностей использования информационных технологий при в обучении математике м вузах Монголий / У.Мөнхцэцэг //Математика ее приложение и математическое образование мпмо’11: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -27 июня-1июле 2011. -Х

    Об оценке успеха обучения урока высшей математики / У.Мөнхцэцэг // International conference on food and ecology: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл 9th ., June 2011. -Х

    Оюутны чөлөөт цагт хийсэн дүн шинжилгээ / У.Мөнхцэцэг // ДаТС-ийн оюутны ЭШБХурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2012. -Х

    Инженерийн математикийн сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологи хэрэглэх зарим боломж / У.Мөнхцэцэг // Математик, компьютерийн ухаан -2012:  Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№2. -2012. -Х

    Инженерийн математикийн хичээлээр оюутны бие даах ажлын өнөөгийн байдал түүнийг сайжруулах арга зам / У.Мөнхцэцэг // Оюутны бие даах ажил бол их дээд сургуулийн  сургалтын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2012. -Х

    Some researches of using information technology for engineering mathematics / У.Мөнхцэцэг // Scientific transactions advensed engineering mathematics and mechanics-2012: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ.,  -2015. –Х104

     “Инженерийн математик сургалтын зарим асуудлууд / У.Мөнхцэцэг // Математик боловсролын өнөөгийн байдал, хөгжлийн чиг хандлага: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2012. -Х

    Дархан-Уул аймгийн байгаль экологийн өнөөгийн төлөв байдалд хийсэн судалгаа / У.Мөнхцэцэг // Дарханы ногоон хөгжилд оюутан миний оруулах хувь нэмэр: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2013. -Х

     Дээд математикийн хичээлээр оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх нь / У.Мөнхцэцэг // ДБСМ-ын нийгэмлэг, оюутны сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2013. -Х

    Инженерийн математикийн хичээлийн лекц, түүнийг боловсронгуй болгох арга зам / У.Мөнхцэцэг // ДБСМонголын нийгэмлэг , дээд боловсролын шинэчлэл-сургалтын технологи:  Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2013. -Х

    Багш оюутны харилцааг харьцуулан судлах нь / У.Мөнхцэцэг // багш оюутны эрдэм шинжилгээний хурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2014. –Х54

     “Дээд математикийн хичээлээр оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх нь/ У.Мөнхцэцэг //  Шинжлэх ухааны хөгжилд математик боловсрол хэрэглээний хандлага: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 1. -2014-04-11. –Х95

    Инженерийн математикийн хичээлийн үр дүнг сайжруулах боломж / У.Мөнхцэцэг // Математик-физикийн сургалтын агуулга, арга зүйн-инноваци: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2014-05-03. –Х42

    Үр дүнд суурилсан сургалтыг зохион байгуулах нь / У.Мөнхцэцэг // CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 1. -2015-05-10. –Х23

    Математикийн хичээлээр суралцагчдын сурах үйлийг идэвхжүүлэх боломжийн судалгаа / У.Мөнхцэцэг, У.Дашням // CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 1. -2015-05-10. –Х176

    Багаар ажиллах хэлбэрээр зохион байгуулсан хичээлээр оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх нь  / У.Мөнхцэцэг // CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 2. -2016-05-05. –Х57

    Математикийн хичээлийн чанарт нөлөөлөх зарим хүчин зүйлийн судалгаа  / У.Мөнхцэцэг // Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд : Олон улсын Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 3. -2017-05-06. –Х116

    Чадамжид суурилсан сургалтын тогтолцооны хэрэгжилтийг суралцагчдын ур чадвараар тооцох нь / У.Мөнхцэцэг, С.Энхтуяа // Багш оюутны ЭШ Бүтээлийн эмхтгэл, -№9/214. -2017. –Х212-215

    Мэргэжлийн боловсролын салбарыг үнэ цэнэтэй болгоход брэнд бүтээгдэхүүн нөлөөлөх нь/ У.Мөнхцэцэг, Л.Туул //  Багш оюутны ЭШ Бүтээлийн эмхтгэл, -№9/214. -2017. –Х206-211

    6 настай хүүхдийг нас, бие сэтгэхүйн онцлогт тохируулан тоглоомын аргаар сургалт зохион байгуулах нь  / У.Мөнхцэцэг // Инженер технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага : Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 4. -2018-05-09. –Х403

     “Data a study project based learning in writing untegrated mathematics lesson plan in specific instructional methodology” First international conference applied sciences engineering 2019”:.UB Mongolia.-2019.

     “Идэвхтэй сургалтын аргыг ЕБС, ПК –д туршин хэрэгжүүлж буй байдалд хийсэн судалгаа” ШУТИС-Ахлах сургуулийн ЭШБүтээлийн эмхтгэл  2019.10.28

     “Идэвхтэй сургалтын аргыг ПК, ИДС-д туршин хэрэгжүүлж буй байдлын судалгаа”CDIO-ҮДБС-2019 хуралд постер илтгэл, өгүүлэл  2019.12.05,

     “Идэвхтэй сургалтын аргыг ИДС-д туршин хэрэгжүүлж буй байдлын судалгаа”- ШУТИС Нээлттэй боловсрол- 2019 өгүүлэл

    Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технолги нэвтрүүлэх, үр дүнд суурилсан 

    сургалтын чиглэлээр олон улсын хэмжээний

    -1, улсын хэмжээний

    -2, бүс нутгийн хэмжээний

    -3 ЭШОПХурлуудыг зохион байгуулж удирдан явуулсан. 

    Эдгээр хурлуудын 7 ширхэг бүрэн эмхтгэлийг редакторлон гаргасан.                                     

    – 2014 он  Математик физикийн сургалтын агуулга, арга зүй-иноваци ЭШХурал 154 хуудастай

    – 2015 он CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж ЭШХурал 25Х.Х

    – 2016 он CDIO – сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд 26 Х.Х

    – 2017 он Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд 25 Х.Х

    – 2018 он Инженер технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага 35 Х.Х

    – 2017 он  Дээд боловсролын шинэчлэлийн асуудал  ЭШХурал эмхтгэл

    – 2018 он Дээд боловсролын шинэчлэлийн асуудал  ЭШХурал эмхтгэл

    – 2019 он Дээд боловсролын шинэчлэлийн асуудал  ЭШХурал эмхтгэл