Овог:УРТНАСАН
Нэр: МӨНХЦЭЦЭГ
Эрдмийн зэрэг: Доктор
АЛБАН ТУШААЛ: Дэд профессор
Цахим шуудан: umunkhtsetseg@stda.edu.mn
Өрөө: II байр 406
Утас: 99376789
МЭРГЭЖИЛ: Математикч, математикийн багш
Төгссөн сургууль:
- Доктор (Ph.D) ШУТИС, ХШУС Монгол улс, 2012 он
- Магистр ШУТИС, КТМС Монгол улс, 2007 он
- Бакалавр МУБИС, Монгол улс, 1999 он
ТӨСӨЛ ХӨТӨЛБӨР
- ADB, БСШУЯам, Дээд боловсролын шинэчлэл хамтарсан “Номын сан бол оюутан миний хоёр дах гэр” нэртэй төслийг оюутан Ч.Бямбасүрэнтэй хамтран 9 сая 384 төгрөгийн төслийг удирдсан.
- Математик-I
- Математик-II
- Ердийн дифференциал тэгшитгэл
- Математик тооцооллын үндэс
- Инженерийн загварчлал
- Судалгааны ажлын семинар-I
- Судалгааны ажлын семинар-II
- Судалгааны ажлын семинар-III
- Боловсролын судалгааны арга зүй
- Сургалтын сэтгэл зүй
- Мэдээлэл харилцааны дэвшилтэт технологи
- 2010 оноос ШУТИС-ийн ДаТС-д математикийн багш
- 2001-2010 онд Техникийн коллежид математикийн багш
Судалгааны ажлын чиглэл: Инженерийн математикийн сургалтад мэдээлэл харилцааны технологи нэвтрүүлэх арга зүй
Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд
- Инженерийн математикийн сургалтад мэдээлэл харилцааны технологи нэвтрүүлэх арга зүй: Боловсролын ухааны д-рын (Ph.D) зэрэг горилсон диссертац: 52.20.01 / Э/Ш-ний удирд. д-р (Ph.D) проф. Д.Буянтогтох.- Хамгаалсан 2012.12.26.- УБ., 2012.- 130.х.:CD-тэй.-(БСШУЯ. ШУТИС).- Номзүй: Х.120-125.
- Математик 1 хичээлийн томъёо тодорхойлолт / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2х.х.
- Математик 2 хичээлийн томъёо тодорхойлолт /У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2х.х.
- Математик-2 хичээлийн бие даах ажлын гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2,5х.х.
- Математик-2 хичээлийн лекцийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2008.-2,5х.х.
- Математик-3 хичээлийн лекцийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг.- Дархан-Уул аймаг.: 2009.-114
- Математикийн томъёо тодорхойлолт /У.Мөнхцэцэг,.- Дархан-Уул аймаг.: 2009.-1,2х.х. 33
- Хэрэглээний математик хичээлийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; – Дархан-Уул аймаг.: 2009.-1,5х.х. 114
- Математик 1 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага / У.Мөнхцэцэг; Дархан-Уул
- Математик 2 хичээлийн лабораторийн ажлын заавар гарын авлага /У.Мөнхцэцэг, Дархан-Уул аймаг.: 2010.-3х.х 55
- Технологийн түвшний үнэлгээний математик загвар / У.Мөнхцэцэг // Залуу эрдэмтдийн ЭШОПБХурал: Э/ш-ний эмхэтгэл.- УБ., 2008.-Х.35-37
- Дээд сургуулийн багшийн бие хүний чанар төлөвшихөд нөлөөлөх дотоод хүчин зүйл / У.Мөнхцэцэг // ТДС-ийн багш оюутны эрдэм шинжилгээний эмхтгэл, Дархан., 2008. -Х
- Дархан-Уул аймгийн ИДС-ийн оюутнуудын дээд математикийн хичээлийн түвшинг үнэлэх нь / // Багш нарын баярын хүрээнд зохион байгуулагдсан ЭШБХурал: Э/ш-ний эмхэтгэл. –Дархан., 2010.-Х.
- Математическая модель оценки технологического уровня развития энергетических отраслей / У.Мөнхцэцэг // ГОУ ВПО. -Улан-Удэ., 2011. –Х.
- Оюутны үнэлгээнд дүн шинжилгээ хийх нь / У.Мөнхцэцэг // Оюутны мэдлэгийг үнэлж дүгнэх ажлыг боловсронгуй болгох нь: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2010. –Х.74-79.
- Математикийн хичээлээр амжилттай суралцахад оюутны бие даах ажлын нөлөө/ У.Мөнхцэцэг // Инженерийн чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын математик боловсролын зарим асуудлууд: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2010. -Х49-51.
- Оюутны Бие Даах Ажилд зарцуулсан хугацааг сурлагын амжилттай нь харьцуулан судлах нь / У.Мөнхцэцэг // ТДС-ийн Багш оюутны эрдэм шинжилгээний хурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2010. -Х41-45
- Математикийн хичээлд компьютерийн програм хангамжуудыг хэрэглэх нь / У.Мөнхцэцэг // Мэдлэгт суурилсан хөгжлийн түлхүүр: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2011. -Х
- Дарханы ДЦС-4 ХХАА-ны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ / У.Мөнхцэцэг // ДаТС -ийн оюутны ЭШБХуралд илтгэл: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2011. -Х
- Дархан-Уул аймгийн хүн амын өсөлтийн төлөв байдал / ДаТС-ийн оюутны ЭШБХурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2011. -Х
- Исследование возможностей использования информационных технологий при в обучении математике м вузах Монголий / У.Мөнхцэцэг //Математика ее приложение и математическое образование мпмо’11: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -27 июня-1июле 2011. -Х
- Об оценке успеха обучения урока высшей математики / У.Мөнхцэцэг // International conference on food and ecology: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл 9th ., June 2011. -Х
- Оюутны чөлөөт цагт хийсэн дүн шинжилгээ / У.Мөнхцэцэг // ДаТС-ийн оюутны ЭШБХурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2012. -Х
- Инженерийн математикийн сургалтанд мэдээлэл харилцааны технологи хэрэглэх зарим боломж / Математик, компьютерийн ухаан -2012: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№2. -2012. -Х
- Инженерийн математикийн хичээлээр оюутны бие даах ажлын өнөөгийн байдал түүнийг сайжруулах арга зам / Оюутны бие даах ажил бол их дээд сургуулийн сургалтын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2012. -Х
- “Инженерийн математик сургалтын зарим асуудлууд / Математик боловсролын өнөөгийн байдал, хөгжлийн чиг хандлага: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2012. –Х
- Дархан-Уул аймгийн байгаль экологийн өнөөгийн төлөв байдалд хийсэн судалгаа / Дарханы ногоон хөгжилд оюутан миний оруулах хувь нэмэр: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2013. -Х
- Дээд математикийн хичээлээр оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх нь / ДБСМ-ын нийгэмлэг, оюутны сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2013. -Х
- Инженерийн математикийн хичээлийн лекц, түүнийг боловсронгуй болгох арга зам / ДБСМонголын нийгэмлэг , дээд боловсролын шинэчлэл-сургалтын технологи: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2013. -Х
- Багш оюутны харилцааг харьцуулан судлах нь / Багш оюутны эрдэм шинжилгээний хурал: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2014. –Х54
- “Дээд математикийн хичээлээр оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх нь/ Шинжлэх ухааны хөгжилд математик боловсрол хэрэглээний хандлага: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 1. -2014-04-11. –Х95
- Инженерийн математикийн хичээлийн үр дүнг сайжруулах боломж Математик-физикийн сургалтын агуулга, арга зүйн-инноваци: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- УБ., -№ 2. -2014-05-03. –Х42
- Some researches of using information technology for engineering mathematics /Scientific transactions advensed engineering mathematics and mechanics-2012: Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- УБ., -2015. –Х104
- Үр дүнд суурилсан сургалтыг зохион байгуулах нь CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 1. -2015-05-10. –Х23
- Математикийн хичээлээр суралцагчдын сурах үйлийг идэвхжүүлэх боломжийн судалгаа / У.Дашням хамтран CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 1. -2015-05-10. –Х176
- Багаар ажиллах хэлбэрээр зохион байгуулсан хичээлээр оюутны мэдлэг чадварыг үнэлэх нь / CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд: Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 2. -2016-05-05. –Х57
- Математикийн хичээлийн чанарт нөлөөлөх зарим хүчин зүйлийн судалгаа / Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд : Олон улсын Э/ш-ний бага хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 3. -2017-05-06. –Х116
- Чадамжид суурилсан сургалтын тогтолцооны хэрэгжилтийг суралцагчдын ур чадвараар тооцох нь / магистр С.Энхтуяа хамтран Багш оюутны ЭШ Бүтээлийн эмхтгэл, -№9/214. -2017. –Х212-215
- Мэргэжлийн боловсролын салбарыг үнэ цэнэтэй болгоход брэнд бүтээгдэхүүн нөлөөлөх нь/ магистр Л.Туул хамтран Багш оюутны ЭШ Бүтээлийн эмхтгэл, -№9/214. -2017. –Х206-211
- 6 настай хүүхдийг нас, бие сэтгэхүйн онцлогт тохируулан тоглоомын аргаар сургалт зохион байгуулах нь / Инженер технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага : Улсын хэмжээний Э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- Дархан., -№ 4. -2018-05-09. –Х403
- “A study project based learning in writing untegrated mathematics lesson plan in specific instructional methodology” First international conference applied sciences engineering 2019”:.UB Mongolia.-2019.06X 589-592
- “Идэвхтэй сургалтын аргыг ИДС-д туршин хэрэгжүүлж буй байдлын судалгаа” ШУТИС Нээлттэй боловсрол 2019-12-12
- ШУТИС-Ахлах сургуулийн ЭШБүтээлийн эмхтгэл “Идэвхтэй сургалтын аргыг ЕБС, ПК –д туршин хэрэгжүүлж буй байдалд хийсэн судалгаа”, CDIO-ҮДБС-2019 хуралд постер өгүүлэл
- Багш, сурагчдын сурах бичигт хандах хандлага, хэрэглээ магистр Т.Ариунаа, А.Батмандах хамтран “Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V”, ЭШ-ний бүтээлийн эмхэтгэл.-Дархан., 2019. Х279
- Сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэхэд сурагчдыг оролцуулан чадамжийг эзэмшүүлэх нь. Магистр хамтран Ч.Отгонбаяр “Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V”.- ДаТС-ийн ЭШ-ний бүтээлийн эмхэтгэл.-Дархан., 2019. Х286
- Сургалтад биет хэрэглэгдэхүүн ашиглаж хүүхдийг хөгжүүлэх боломж “,магистр Б.Мөнхжаргал хамтран Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V”.- ДаТС-ийн ЭШ-ний бүтээлийн эмхэтгэл.-Дархан., 2019. Х298
- Хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлэх сургалтын аргууд, магистр Г.Нямсүрэн хамтран “Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V”.- ДаТС-ийн ЭШ-ний бүтээлийн эмхэтгэл.-Дархан., 2019. Х300
- Идск-ийн багшийн мэдээллийн технологийн мэдлэгийн түвшинг дээшлүүлэх асуудал, магистр Б.Баярмаа хамтран “Инженер, технологийн боловсролд тулгамдаж буй асуудлууд-V”.- ДаТС-ийн ЭШ-ний бүтээлийн эмхэтгэл.-Дархан., 2019. Х320
- “Цахим сургалтын хэрэглэгдэхүүн, түүнд хийсэн судалгаа” Чанартай боловсрол -хүний хөгжил сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл, Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүл 154-158 АШУИС-Дархан 2020
- Багшийн бүтээлч ур чадварыг хөгжүүлэхэд цахим үзүүлэнгийн нөлөө”, магистр Г.Соронзонболд хамтран Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж буй асуудлууд “ 2021, Х115
- “Цахим сургалтыг орчин үеийн дижитал технологийн дэвшилтэй хослуулан зохион байгуулах нь” Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага Улсын хэмжээний ЭШХ-VIII 2022, Х66
- ЕБС-ийн математикийн хичээлийн суралцахуйн үр дүнд хийсэн судалгаа” магистр Г.Янжиндулам хамтран ШУТИС, ДаТС, Багш оюутны ЭШБүтээлийн эмхэтгэл №22(10)298, 2022, Х164
- Чадварт суурилсан хөтөлбөрийг туршсан зарим үр дүн” магистр Н.Даваацэцэг хамтран ШУТИС, ДаТС, Багш оюутны ЭШБүтээлийн эмхэтгэл №22(10)298, 2022, Х164
- Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технолги нэвтрүүлэх, үр дүнд суурилсан сургалтын чиглэлээр олон улсын хэмжээний-1, улсын хэмжээний-2, бүс нутгийн хэмжээний-3 ЭШОПХурлуудыг зохион байгуулж удирдан явуулсан. Эдгээр хурлуудын 7 ширхэг бүрэн эмхтгэлийг редакторлон гаргасан.
- 2014 он Математик физикийн сургалтын агуулга, арга зүй-иноваци ЭШХурал 154 ху
- 2015 он CDIO – сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж ЭШХурал 25Х.Х
- 2016 он CDIO – сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд 26 Х.Х
- 2017 он Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд 25 Х.Х
- 2018 он Инженер технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага 35 Х.Х
- 2019 он Дээд боловсролын шинэчлэлийн асуудал ЭШХурал эмхтгэл
- 2021 он “Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж буй асуудлууд “
- Инженерийн математикийн сургалтад мэдээлэл харилцааны технологи нэвтрүүлэх арга зүй, Монгол Улс, Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээ /-2019.-№11184.