Овог: Галсан
Нэр: Цэндмаа
Эрдмийн зэрэг: Доктор(Ph.D)
Албан тушаал: СШУТ-ийн ахлах багш
Цахим шуудан: tsendmaa@stda.edu.mn
Төгссөн сургууль:
- Доктор (Ph.D) ШУТИС, Монгол улс, 2014 он
- Магистр МУБИС, Монгол улс, 2006 он
- Бакалавр УБИС, Монгол улс, 1992 он
Судалгааны ажлын чиглэл: ШУТИС-ийн бакалаврын сургалтын магадлалын онол- математик статистик хичээлийн агуулгын судалгаа
Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд
- ШУТИС-ийн бакалаврын сургалтын магадлалын онол- математик статистик хичээлийн агуулгын судалгаа нь: Боловсрол судлалын ухааны д-р (Ph.D) зэрэг горилсон диссертац: 14.39.00 / Э/Ш-ний удирдагч д-р (Ph.D) проф Д.Нямсүрэн, д-р (Sc.D) проф Д.Цэдэнбаяр -Хамгаалсан 2014.02.21.-УБ., 2014.07.07- 147х.: CD-тэй. -(БСШУЯ.ШУТИС).- Ном зүй: Х.132-140.
- “Математик-I” хичээлийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг, С.Одцэцэг Ред. Г.Цэндмаа.- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2009.- 94х
- “Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд” олон улсын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл / Ред. Г.Цэндмаа 2017-Х.3-298.25 х.х
- “Инженер, технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл / Ред. Г.Цэндмаа Да.:Номын дээж ХХК., 2018.,Х. 3-416:35х.х
- “Математик-II” хичээлийн гарын авлага / Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг Ред. У.Мөнхцэцэг.-Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2010.- 94х.
- “Математик-III” хичээлийн гарын авлага / Г.Цэндмаа, У.Мөнхцэцэг Ред. С.Одцэцэг .-Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2010.- 94х.
- “Математик 1.2” хичээлийн лабораторийн ажлын заавар / Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг, У.Мөнхцэцэг .- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2010.- 56х
- “Математикийн томъёо, тодорхойлолт”/ Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг, У.Мөнхцэцэг .- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2009.- 147х
- “Хэрэглээний математик”/ Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг, У.Мөнхцэцэг .- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2009.- 92х
- “Комбинаторик, Магадлал, Статистикийн дидактикаас”/ Г.Цэндмаа, О.Цэрэнбат, Д.Гомбосүрэн УБ.: УХГ., 2012.- 42х
- “Математик сургалтын технологи шинэчлэл, магадлалын онол-математик статистик бүлгийн агуулгын судалгаа”// “ТДС-ийн багш, оюутны” э/ш-ний бүтээлийн эмхэтгэл.- 2010-Х.78-82
- “ЕБС-ийн математикийн сургалтын хөтөлбөрийг их, дээд сургуулийн математикийн хөтөлбөрийн залгамж холбоог судлах нь”// “Инженерийн дээд боловсролын сургалтын технологийн шинэчлэлийн асуудлууд” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- 2010-Х. 63-70
- “Магадлалын онол хичээлийн заах арга зүйн шинэчлэлийн асуудал”// ШУТИС-ийн МС-ийн багш нарын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- 2012-Х
- “ОБДА-ын өнөөгийн байдал, түүнийг сайжруулах арга зам”// Оюутны бие даах ажил бол их дээд сургуулийн сургалтын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2012-Х.93-117
- “Их сургуулийн багш миний хичээлийн заах аргадаа нэвтрүүлж байгаа шинэлэг арга технологи, түүний бодит үр дүн”// “Их сургуулийн хичээл ба инноваци”э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2012.
- “Инженерийн математик сургалтыг тухайн мэргэжлийн хичээлтэй нь уялдуулах” // ДаТС-ийн БУТ-ийн э/ш-ний хуралд хэлэлцүүлсэн.-2013.
- Магадлалын онол-математик хичээлээр оюутны эзэмшсэн мэдлэг чадварыг үнэлэх”// “Оюутны сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
- “Магадлалын онол-математик статистик хичээлийг оюутны хэрэгцээнд тулгуурлан заах боломж”// Монголын Математикчдын Нийгэмлэгийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
- “Нынешнее положение и ход изучение предмета Теорие вероятности и математическая статистика”// Ховд аймаг дахь Багшийн Их Сургууль дээр зохиогдсон “Природные условия, история и культура западной монголии и сопредельных регионов” ОУ-ын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
- “Магадлалын онол- математик статистик хичээлээр оюутны эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг үнэлэх” // Дээд Боловсрол Судлалын Монголын Нийгэмлэгээс зохион явуулж буй “Оюутны сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал” сэдэвт онол практикийн бага хуралд э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х
- “The method to be improved resent condition of student’s self independence work ,and it by engineering mathematics lesson”// Перспективные разработки науки и техники ОУ-ын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
- “Сургалтын хүртээмжийг дээшлүүлэхэд цахим сургалтыг ашиглах нь” // “Математик, физикийн сургалтын агуулга, арга зүй-иноваци” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2014-Х.
- “Их дээд сургуулийн суралцагчдын сурлагын чанарыг бодитой үнэлэх асуудал”// “Математик, физикийн сургалтын агуулга, арга зүй-иноваци” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2014-Х.
- “The method to improve student’s self independence work” // “Хэл, хэл орон судлалын асуудлууд” сэдэвт ОУ-ын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2012-Х.191-197
- “Лапласын хувиргалтын арга нь инженерүүдэд чухал болох нь ДаТС-ийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- 2015-Х.216-222
- “Боловсролын байгууллагын хүний нөөц, багшийг хөгжүүлэх асуудал” // “CDIO –сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2015-Х.71-73
- “ШУТИС-ийн бакалаврын сургалтын магадлалын онол-математик статистик хичээлийн агуулгын судалгаа” // “Боловсрол шинэчлэл, инноваци” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2015-Х.
- “Оюутан нэг бүрийг хөгжүүлэхэд сурлагын амжилтыг бодитой үнэлэх, үнэлгээг харьцуулан судалсан үр дүн”// “Математик заах арга зүйн зарим асуудалд” СШУТ-ийн багш оюутны ЭШХуралд мөн ДаТС-ийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2015-Х. 226-232
- “Оюутан нэг бүрийг хөгжүүлэхэд сурлагын амжилтыг бодитой үнэлэх, үнэлгээг судалсан нь”// ШУТИС-ийн ХШУС-иас зохиосон “ШУ-ны хөгжилд математик хэрэглээний хандлага” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2016-Х.56-63
- “Техникийн мэргэжлээр суралцагчдын математикийн бэлтгэлийн цогц чадамжийн загвар”// ШУТИС-ийн Профессор багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийн эмхэтгэл -2016-Х.140-142
- “Математикийн хичээлээр математик загварчлалын чадварыг төлөвшүүлэх асуудалд” ДаТС-ийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2017-Х.222-224
- “Математикийн цогц чадамж ба сургалтын зохистой системийн холбоо”// ШУТИС-ийн Профессор багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийн эмхэтгэл -2016-Х.130-135
- “Үр дүнд суурилсан сургалтыг математикийн хичээлд турших нь”// ДаТС-ийн багш, оюутны э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2018-Х.201-207
- “The method to be improved resent condition of student’s self independence work // “IMT 2018 International Online Conference” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл – 2018-Х.63-67
- “Оюутнуудын сурлагыг үнэлэх загвар түүнд хийсэн шинжилгээ”// Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүлд-2018-Х.88-91
- “Үр дүнд суурилсан сургалтыг математикийн хичээлд турших нь”// Эмэгтэйчүүд-судалгаа шинжилгээний ажилд э/ш-ний хурлын эмхэтгэл. Зохион байгуулагч WISTEM IN MONGOLIA ОРХОН САЛБАР2018-Х.16-28
- “Оюутны бие даан суралцах чадварыг хөгжүүлэхэд үр дүнд суурилсан сургалтыг ашиглах нь”// “Инженер, технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2018-Х.96-110
- “Идэвхтэй сургалтын аргуудыг турших нь” // ШУТИС-ийн Багш хөгжлийн төвөөс зохион байгуулсан ЭШХ-ын эмхэтгэл-2019.Х21-25
- “Үр дүнд суурилсан сургалтыг лекцийн хичээлд туршсан үр дүнгээс”// “Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд” олон улсын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2018-Х.156-159
- “Физикийн хичээлийн сорилын үнэлгээнд хийсэн судалгаа” // Дээд боловсрол ЭРИН ҮЕ сэтгүүл 2020-Х.136-139
- “Математикийн хичээлийн сорилын үнэлгээнд хийсэн судалгаа” (Research on matematics tests evaluation) // ШУТИС-ийн Профессор, багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийн № 22(7)-295 дугаартай эмхэтгэл-2021 он
- “Физикийн лабораторийн хичээлийн суралцахуйн үр дүнд хийсэн судалгаа” // “Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” улсын хэмжээний ЭШХ-ын эмхэтгэл-2022-Х.35-43
- “Сургуулийн өмнөх боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа” магистрант Ж. Мөнхзул нар “Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” улсын хэмжээний ЭШХ-ын эмхэтгэл-Х-176-181
- “ЕБС-ийн сургалтын менежерийн ажлын чиг үүрэг, хэрэгжилтэд хийсэн судалгаа” магистрант С.Цэвэлмаатай нар “Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” улсын хэмжээний ЭШХ-ын эмхэтгэл Х.158-163