2024-12-05
Chicago 12, Melborne City, USA

ЭЛСЭЛТ ЧУХАЛ ХОЛБООС TEAMS заавар

Online registration Links OCCUPATIONS

Овог: Галсан

Нэр: Цэндмаа

Эрдмийн зэрэг:  Доктор(Ph.D)

Албан тушаал:  СШУТ-ийн ахлах багш

Цахим шуудан: tsendmaa@stda.edu.mn

Төгссөн сургууль:

  • Доктор (Ph.D) ШУТИС,  Монгол улс,  2014 он
  • Магистр МУБИС,  Монгол улс,  2006 он
  • Бакалавр УБИС,  Монгол улс, 1992 он

Судалгааны ажлын чиглэл: ШУТИС-ийн бакалаврын сургалтын  магадлалын онол- математик статистик хичээлийн агуулгын судалгаа

Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд

  • ШУТИС-ийн бакалаврын сургалтын  магадлалын онол- математик статистик хичээлийн агуулгын судалгаа нь: Боловсрол судлалын ухааны д-р  (Ph.D) зэрэг горилсон диссертац: 14.39.00 / Э/Ш-ний удирдагч д-р (Ph.D) проф Д.Нямсүрэн,  д-р (Sc.D) проф Д.Цэдэнбаяр -Хамгаалсан  2014.02.21.-УБ.,  2014.07.07- 147х.: CD-тэй. -(БСШУЯ.ШУТИС).- Ном зүй: Х.132-140.

  • “Математик-I” хичээлийн гарын авлага / У.Мөнхцэцэг, С.Одцэцэг  Ред. Г.Цэндмаа.- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2009.- 94х
  • Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд” олон улсын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл / Ред. Г.Цэндмаа 2017-Х.3-298.25 х.х
  • Инженер, технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл / Ред. Г.Цэндмаа Да.:Номын дээж ХХК., 2018.,Х. 3-416:35х.х
  • “Математик-II” хичээлийн гарын авлага / Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг  Ред. У.Мөнхцэцэг.-Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2010.- 94х.
  • “Математик-III” хичээлийн гарын авлага / Г.Цэндмаа, У.Мөнхцэцэг Ред. С.Одцэцэг  .-Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2010.- 94х.
  • “Математик 1.2” хичээлийн лабораторийн ажлын заавар / Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг, У.Мөнхцэцэг .- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2010.- 56х
  • “Математикийн томъёо,    тодорхойлолт/ Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг, У.Мөнхцэцэг .- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2009.- 147х
  • “Хэрэглээний математик/ Г.Цэндмаа, С.Одцэцэг, У.Мөнхцэцэг .- Да.:Мөнхийн үсэг ХХК., 2009.- 92х
  • “Комбинаторик, Магадлал, Статистикийн дидактикаас”/ Г.Цэндмаа, О.Цэрэнбат, Д.Гомбосүрэн УБ.: УХГ., 2012.- 42х

  •  “Математик сургалтын технологи шинэчлэл, магадлалын онол-математик статистик бүлгийн агуулгын судалгаа”// “ТДС-ийн багш, оюутны” э/ш-ний бүтээлийн эмхэтгэл.- 2010-Х.78-82
  •  “ЕБС-ийн математикийн сургалтын хөтөлбөрийг их, дээд сургуулийн математикийн хөтөлбөрийн залгамж холбоог судлах нь”// “Инженерийн дээд боловсролын сургалтын технологийн шинэчлэлийн асуудлууд” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- 2010-Х. 63-70
  • “Магадлалын онол хичээлийн заах арга зүйн шинэчлэлийн асуудал”// ШУТИС-ийн МС-ийн багш нарын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- 2012-Х
  • “ОБДА-ын өнөөгийн байдал, түүнийг сайжруулах арга зам”// Оюутны бие даах ажил бол их дээд сургуулийн сургалтын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2012-Х.93-117
  • “Их сургуулийн багш миний хичээлийн заах аргадаа нэвтрүүлж байгаа шинэлэг арга технологи, түүний бодит үр дүн”// “Их сургуулийн хичээл ба инноваци”э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2012.
  • “Инженерийн математик сургалтыг тухайн мэргэжлийн хичээлтэй нь уялдуулах” // ДаТС-ийн БУТ-ийн  э/ш-ний хуралд хэлэлцүүлсэн.-2013.
  • Магадлалын онол-математик хичээлээр оюутны эзэмшсэн мэдлэг       чадварыг үнэлэх”// “Оюутны сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
  • “Магадлалын онол-математик статистик хичээлийг оюутны хэрэгцээнд тулгуурлан заах боломж”// Монголын Математикчдын Нийгэмлэгийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
  • “Нынешнее положение и ход изучение предмета Теорие вероятности и математическая статистика”// Ховд аймаг дахь Багшийн Их Сургууль дээр зохиогдсон “Природные условия, история и культура западной монголии и сопредельных регионов” ОУ-ын  э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
  • “Магадлалын онол- математик статистик  хичээлээр  оюутны эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг  үнэлэх” // Дээд Боловсрол Судлалын Монголын Нийгэмлэгээс зохион явуулж буй “Оюутны сурах үйлийн үр дүнгийн үнэлгээг боловсронгуй болгон шинэчлэх асуудал” сэдэвт онол практикийн бага хуралд э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х
  • “The method to be improved resent condition of student’s self independence work ,and it by   engineering mathematics lesson”// Перспективные разработки науки и техники ОУ-ын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2013-Х.
  • “Сургалтын хүртээмжийг дээшлүүлэхэд цахим сургалтыг ашиглах  нь// “Математик, физикийн сургалтын агуулга, арга зүй-иноваци” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2014-Х.
  • “Их дээд сургуулийн суралцагчдын сурлагын  чанарыг  бодитой  үнэлэх  асуудал”// “Математик, физикийн сургалтын агуулга, арга зүй-иноваци” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2014-Х.
  • “The method to improve student’s self independence work” // “Хэл, хэл орон судлалын асуудлууд” сэдэвт ОУ-ын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2012-Х.191-197
  • Лапласын хувиргалтын   арга нь инженерүүдэд чухал болох нь ДаТС-ийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- 2015-Х.216-222
  • “Боловсролын байгууллагын хүний нөөц, багшийг хөгжүүлэх асуудал” // “CDIO –сургалтын дэвшилтэт аргыг нэвтрүүлэх боломж” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2015-Х.71-73
  • “ШУТИС-ийн бакалаврын сургалтын магадлалын онол-математик статистик хичээлийн агуулгын судалгаа” // “Боловсрол шинэчлэл, инноваци” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2015-Х.
  • “Оюутан нэг бүрийг хөгжүүлэхэд сурлагын амжилтыг бодитой үнэлэх, үнэлгээг харьцуулан судалсан үр дүн”// “Математик заах арга зүйн зарим асуудалд” СШУТ-ийн багш оюутны ЭШХуралд  мөн ДаТС-ийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2015-Х. 226-232
  • “Оюутан нэг бүрийг хөгжүүлэхэд сурлагын амжилтыг бодитой үнэлэх, үнэлгээг  судалсан нь”// ШУТИС-ийн ХШУС-иас зохиосон “ШУ-ны хөгжилд математик хэрэглээний хандлага” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2016-Х.56-63
  • “Техникийн мэргэжлээр суралцагчдын математикийн бэлтгэлийн цогц чадамжийн загвар”// ШУТИС-ийн Профессор багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийн  эмхэтгэл -2016-Х.140-142
  • “Математикийн хичээлээр математик загварчлалын чадварыг төлөвшүүлэх асуудалд ДаТС-ийн э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.-2017-Х.222-224
  • “Математикийн цогц чадамж ба сургалтын зохистой системийн холбоо”// ШУТИС-ийн Профессор багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийн  эмхэтгэл -2016-Х.130-135
  • “Үр дүнд суурилсан сургалтыг математикийн хичээлд турших нь”// ДаТС-ийн багш, оюутны э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2018-Х.201-207
  • “The method to be improved resent condition of student’s self independence work // “IMT  2018  International Online Conference” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл – 2018-Х.63-67
  • “Оюутнуудын сурлагыг үнэлэх загвар түүнд хийсэн шинжилгээ”// Дээд боловсрол эрин үе сэтгүүлд-2018-Х.88-91
  • “Үр дүнд суурилсан сургалтыг математикийн хичээлд турших нь”// Эмэгтэйчүүд-судалгаа шинжилгээний ажилд э/ш-ний хурлын эмхэтгэл. Зохион байгуулагч WISTEM  IN MONGOLIA ОРХОН САЛБАР2018-Х.16-28
  • “Оюутны бие даан суралцах чадварыг хөгжүүлэхэд үр дүнд суурилсан сургалтыг ашиглах нь”// “Инженер, технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага” э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2018-Х.96-110
  • “Идэвхтэй сургалтын аргуудыг турших нь” //  ШУТИС-ийн Багш хөгжлийн төвөөс зохион байгуулсан ЭШХ-ын эмхэтгэл-2019.Х21-25
  • “Үр дүнд суурилсан сургалтыг лекцийн хичээлд туршсан үр дүнгээс”// “Дээд боловсролын сургалтанд дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэх асуудалд” олон улсын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл -2018-Х.156-159
  •  “Физикийн хичээлийн сорилын үнэлгээнд хийсэн судалгаа” // Дээд боловсрол ЭРИН ҮЕ сэтгүүл  2020-Х.136-139
  • Математикийн хичээлийн сорилын үнэлгээнд хийсэн судалгаа” (Research on matematics tests evaluation)  // ШУТИС-ийн  Профессор, багш нарын эрдэм шинжилгээний бүтээлийн № 22(7)-295 дугаартай эмхэтгэл-2021 он
  • “Физикийн лабораторийн хичээлийн  суралцахуйн үр дүнд хийсэн судалгаа” // “Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” улсын хэмжээний ЭШХ-ын эмхэтгэл-2022-Х.35-43
  • “Сургуулийн өмнөх боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа”  магистрант Ж. Мөнхзул нар “Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” улсын хэмжээний ЭШХ-ын эмхэтгэл-Х-176-181
  • “ЕБС-ийн сургалтын менежерийн ажлын чиг үүрэг, хэрэгжилтэд хийсэн судалгаа”  магистрант С.Цэвэлмаатай  нар “Орчин үеийн боловсролын чиг хандлага” улсын хэмжээний ЭШХ-ын эмхэтгэл Х.158-163
https://research.psru.ac.th/image/journal/slot-deposit-dana
https://status-mobile-dev.telematics.toyota.com/link-gacor
http://draco.cs.wpi.edu/snpintool/tmp/uploads/slot-gacor
http://apollonis.frl.auth.gr/slot-gacor
http://rmc.math.tsu.ru/wp-includes/faq-slot-gacor
https://revistadeas.inah.gob.mx/publico/slot-gacor-deposit-pulsa-tanpa-potongan
https://culturas.inah.gob.mx/bocoran-slot-gacor/
https://melkite.org/wp-content/uploads/-/slot-hoki-dan-gacor/