Овог: Бат-Өлзий
Нэр: Сувд-Эрдэнэ
Эрдмийн зэрэг: Доктор
Албан тушаал: СШУТ-ийн тэнхимийн эрхлэгч
Цахим шуудан: suvd-erdene@stda.edu.mn
Өрөө: I байр 312
Утас: 99026141
Төгссөн сургууль:
2001 он Бакалавр ШУТИС. ДаТС
2003 он Магистр Орхон их сургууль,
2019 он Доктор /Ph.D/ ШУТИС НБС
Судалгааны ажлын чиглэл: Мэргэжлийн англи хэлний хичээлийг багаар заах арга зүйн туршилт судалгаа
Эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд
- Мэргэжлийн англи хэлний хичээлийг багаар заах арга зүйн туршилт судалгаа : Боловсрол судлалын ухааны докторын (Ph.D) зэрэг горилсон нэг сэдэвт зохиол. /Э/Ш-ний удирд. академич. Н.Бэгз.- Хамгаалсан 2019.6.08.- УБ., 2019.- 148x.: CD.- ( БСШУЯ.ШУТИС).
- Англи хэлээр албан захидал бичих: Гарын авлага /- Дархан-Уул: Мөнхийн үсэг, 2010.- 89х.
- English verb tense: Гарын авлага / Б.Сувд-Эрдэнэ, Л.Амгалан.- Дархан-Уул: Мөнхийн үсэг, 2014.- 78х.
- Англи хэлний хичээлийг багаар заах зарим асуудалд // ШУТИС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл.- УБ., 2009.- № 9/111.- Х.161-165.
- Багаар хичээл заахад нөлөөлөх зарим хүчин зүйлүүдийг судалсан нь // Боловсрол судлал сэтгүүл.- УБ., 2010.- Х.41-45.
- Team teaching lesson and reflection // Боловсрол судлал сэтгүүл.- УБ., 2010.- № 2010/10.- Х.17-21.
- Япон-Солонгосын сургуулиудад багаар хичээл зааж буй туршлагаас // Боловсрол судлал сэтгүүл.-УБ., 2010.- № 05.- Х.49-51.
- Инженер оюутанд багшлах арга зүй эзэмшүүлэх асуудалд // ШУТИС-ийн э/ш-ний эмхэтгэл.- УБ., 2011.- № 3/119.- Х.107-112.
- Хүнсний зарим нэр томъёоны орчуулгын асуудалд / Б.Сувд-Эрдэнэ, Д.Ганболд // ДаТС-ийн Хүнс ба экологи сэдэвт олон улсын э/ш-ний эмхэтгэл.- Дархан-Уул, 2011.- Х.181-184. (ШУТИС)
- Зар сурталчилгааны хэл найруулгын асуудалд / Б.Сувд-Эрдэнэ, Д.Эрдэнэжаргал // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл. Хүмүүнлэгийн ухаан-I.- УБ., 2012.- Х.58-65.
- Оюутнуудын англи хэлний ярих чадварыг”Guessing game” аргаар сайжруулах зарим боломж, арга зам: ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл.- УБ., 2012.- № 2.- Х.25-29.
- Англи хэлний зарим сурах бичгийн унших бичвэрүүдэд хийсэн дүн шинжилгээ // Langugae Trends сэдэвт: ОУ-ын онол практикийн бага хурлын эмхэтгэл.- Дархан-Уул, 2013.- Х.26-33.
- Мэргэжлийн англи хэлний хичээл заах арга зүйн зарим асуудалд / Б.Сувд-Эрдэнэ, Д.Баясгалан // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-II.- Дархан-Уул, 2013.- Х.95-100.
- Өнгө хүмүүсийн сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь / Б.Сувд-Эрдэнэ, Б.Лхамдорж // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-II.- Дархан-Уул, 2013.- Х.150-153.
- Preparing for an academic career through co-teaching as a teacher candidate in Mongolia // ICCST2013 OУ-н э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2013.- Х.207-210.
- Ээлжит хичээлд бэлтгэх асуудалд / Б.Сувд-Эрдэнэ, Д.Баясгалан, Х.Золзаяа // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-II.- Дархан-Уул, 2013.- Х.164-168.
- A case study of L2 speaking skill in the School of Technology in Darkhan-Uul // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл Research writing-III.- УБ., 2014.- Х.180-185.
- Англи хэлний толь бичгүүдийн зарим үгийн хадмал орчуулгад хийсэн дүн шинжилгээ / Б.Сувд-Эрдэнэ, Э.Чинзориг, Д.Бямбахүү // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Research writing-III.- УБ., 2014.- Х.180-185.
- Benefits of Co-teaching for Teacher Candidates Preparing for Academic Careers in Mongolia // Global Trends in Language Learning and Teaching. Э/ш-ийн эмхэтгэл.- Манила, 2014.- Х.65-68.
- Үгийн утгыг хам сэдвийн хүрээнд тайлж, ойлгох асуудалд // ШУТИС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл.- УБ., 2015.- Х.44-50.
- Багаар хичээл зааж буй багш нарын хамтын үйл ажиллагаанд хийсэн дүн шинжилгээ // ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-IV.- Дархан-Уул, 2016.- Х.111-116.
- Багаар хичээл зохион байгуулах арга зүйгээр багш нарын ур чадварыг хөгжүүлэх боломж / Б.Сувд-Эрдэнэ, Д.Баясгалан // CDIO сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд сэдэвт э/ш-ний эмхэтгэл.- Дархан-Уул, 2016.- Х.48-52.
- CDIO- ыг хэрэгжүүлж буй Вьетнам улсын туршлагаас / Б.Сувд-Эрдэнэ, Д.Сарантуяа // CDIO- сургалтын аргыг нэвтрүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлууд э/ш-ний эмхэтгэл.- Дархан-Уул, 2016.- Х.143-146.
- Цахим орчинд гарч буй хэл найруулгын зарим алдаанд хийсэн ажиглалт / Б.Сувд-Эрдэнэ, Г.Дарьжав, Д. Бямбахүү // ДаТС-ын э/ш-ний эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-IV.- Дархан-Уул, 2016.- Х.111-116.
- Англи хэл суралцагчдын эссэ бичихэд гаргадаг хэлзүйн дүрмийн алдаанд хийсэн дүн шинжилгээ // ДаТС-ийн э/ш-ний эмхэтгэл.- УБ., 2017.- Х. 210-214.
- Англи хэлний хичээлийг гадаадын мэргэжилтэй заасан туршилт судалгааны үр дүн // Боловсрол-Эрин үе.- Дархан-Уул., 2017.- Х.10-13.
- An Analysis of Co-Teaching Relationship at Univarsities in Darkhan-Uul // Инженер технологийн хөгжлийн чиг хандлага улсын хэмжээний э/ш-ний эмхэтгэл.- Дархан-Уул, 2018. X. 25-29
- An Analysis of Engineering Students English Language Need at MUST // Дээд боловсролын хөгжлийн баталгаажуулалт: О/У-ын э/ш-ний хурлын эмхэтгэл.- УБ., 2018.- Х.218-224.
- Их дээд сургуулийн багш нарыг ажлын байранд нь хөгжүүлэх боломж // Боловсрол судлал: Сэтгүүл.-УБ., 2018.- № 2018/04.- Х.20.
- Инженерийн мэргэжлээр суралцаж буй оюутнуудын мэргэжлийн англи хэлний хэрэгцээ, дүн шинжилгээ” Дээд боловсрол –Эрин үе сэтгүүл 2019/02 Х. 18-23
- Мэргэжлийн англи хэлний хичээлийг багаар зааж сургалтын үр нөлөөг нэмэгдүүлэх боломж// Дээд боловсролын сургалтанд идэвхтэй сургалтын арга хэрэглэх ЭШХ-ын эмхэтгэл 2019-12 Х.
- Effectiveness Of E-Learning In Teaching English // The Second International conference of Misheel Institute 2021 OУЭШХ-ын эмхэтгэл Seoul, South Korea 2021 Х. 12-19
- Цахим сургалтын хүртээмжийг судалсан нь //Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж буй асуудлууд ЭШХ-ын эмхэтгэл Дархан 2021 Х.6-14
- Analysis of Factors Influencing E-learning // The Third International conference of Misheel Istitute 2022 OУЭШХ-ын эмхэтгэл Seoul, South Korea 2022 Х. 2-9
- Компьютерийн нэр томъёоны Англи-Орос-Монгол толь бичиг / Д.Сарантуяа; Ред. Б.Сувд-Эрдэнэ.- Дархан-Уул: Сэргэлэн компани, 2007.- 117х.
- ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл. Хүмүүнлэгийн ухаан-I.- УБ., 2012
- ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-II.- Дархан-Уул, 2013
- ДаТС-ийн э/ш-ийн эмхэтгэл: Research writing-III.- УБ., 2014
- ДаТС-ын э/ш-ний эмхэтгэл: Хүмүүнлэгийн ухаан-IV.- Дархан-Уул, 2016
- 2018 он Инженер технологийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлага 35 Х.Х
- 2019 он Дээд боловсролын шинэчлэлийн асуудал ЭШХурал эмхтгэл
- 2021 он “Боловсролын цахим шилжилт, тулгамдаж буй асуудлууд“